شیائومی به دنبال توسعه اتومبیل با رهبری Lei Jun

هواوی اخیراً حضور خود را در صنعت خودرو گسترش داده است، اما به نظر می رسد شیائومی نیز قصد دارد وارد این بازار شود. گزارش جدید حاکی از آن است که این شرکت قصد دارد خودروی شخصی خود را بسازد.

بر اساس گزارش iFengNews، چند منبع اخیر به تازگی اعلام کرده اند که این غول فناوری چینی قصد دارد خودروی خود را تولید کند و آن را به عنوان یک تصمیم استراتژیک در نظر دارد، اما جزئیات و مسیری که هدف آن مشخص باشد، هنوز آشکار نشد. منابع نزدیک این شرکت ادعا کردند که متغیرهای زیادی وجود دارد و هیچ چیز حتمی نیست. طبق اطلاعات فردی که با این موضوع آشنا باشد، این پروژه مستقیماً توسط بنیانگذار و مدیرعامل سازنده گوشی های هوشمند، لی جون هدایت خواهد شد، هرچند شرکت هنوز در پاسخ به این پرسش پاسخ نداده است.

در سال 2013، لی جون دو بار به ایالات متحده سفر کرده بود تا با ایلان ماسک مدیر عامل تسلا دیدار کند و اکنون به نظر می رسد که علاقه آن در این زمینه بیشتر شده است. این گزارش می افزاید که هنگامی که بازار گوشی های هوشمند با رکود روبرو است، این تنوع حاصل می شود. علاوه بر این، بازار وسایل نقلیه هوشمند الکتریکی با افزایش محبوبیت روبرو شده است. بنابراین، اگر این شرکت بخواهد حضور خود را در یک بازار دست نخورده گسترش دهد، به ویژه در مورد تیم تحقیق و توسعه قابل توجه و تخصص در سخت افزار الکترونیکی ، کاملاً تعجب آور نخواهد بود.

متأسفانه، شیائومی هنوز در این مورد پاسخی نداده، بنابراین فعلاً راهی برای تأیید این گزارش نداریم. بنابراین، این گزارش را باید یک شایعه دانست و برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نخستین مانیتور 27 اینچی 4K شیائومی رونمایی شد

نظرات در مورد : شیائومی به دنبال توسعه اتومبیل با رهبری Lei Jun

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *