شیائومی از گوشی Redmi Note 12 4G رونمایی کرد

شیائومی از گوشی Redmi Note 12 4G رونمایی کرد

شیائومی سری Redmi Note 12 خود را در بازار اروپا پیشتر عرضه کرد. ما پیشتر شاهد فروش مدل های Note 12 Pro+، Note 12 Pro و Note 12 بودیم. حال نسخه 4جی گوشی ردمی نوت 12 به این نقاط رسیده و شرکت ردمی از آن پرده برداشت.

در این بین پرسشی به وجود می آید که نسخه 5جی و 4جی چه تفاوتی با هم دارد؟ در چندین مورد با هم تفاوت دارند و نخستین گزینه طراحی است. Redmi Note 12 4G در مقایسه با نمونه منحنی مدل 5G، بخش عقب تخت داشته که موجب به دست گرفتن راحت تری می شود. مدل 4G همچنان یک صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با وضوح +FHD و نرخ نوسازی 120 هرتز را به ارمغان می آورد. بخش چیپست نیز تفاوتی دارد به شکلی که مدل 4جی با چیپ اسنپدراگون 685 که شامل 4/6/8 گیگابایتی شده عرضه می شود. در سوی دیگر این گوشی با حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی به فروش می رسد.

یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در مدل 4G گنجانده شده که باید بتواند تصویربرداری بهتری با دوربین 48 مگاپیکسلی داشته باشد. یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی و سنسور سنجش عمق 2 مگاپیکسلی یکسان با مدل پیشین دارد. Redmi Note 12 4G همچنان MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 را دربرگرفته و همان باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی را با شارژ سریع 33 واتی مانند نسخه 5G ارائه می دهد.

Redmi Note 12 4G در رنگ‌های خاکستری اونیکس، سبز نعنایی، آبی یخی عرضه می‌شود. قیمت مدل 4/64 گیگابایتی از 199 یورو شروع می شود. انتظار داریم بزودی ردمی مدل های دیگر خود را معرفی و عرضه دارد.

در اخباری مرتبط کسب و کار گوشی های هوشمند شیائومی تا زمانی که به یاد بیاوریم به سری Redmi Note به عنوان پایه اصلی خود در بازار جهانی متکی بوده است. در دسامبر 2022، این برند اعلام کرد که بیش از 300 میلیون دستگاه از گوشی‌های هوشمند سری Note خود را در سراسر جهان فروخته است که 72 میلیون دستگاه تنها در هند فروخته شده است.

علی‌رغم موفقیت آن، تقاضا برای سری Note همچنان در حال افزایش است و ردمی توانسته با خانواده ردمی نوت طرفداران بسیاری را برای گوشی های خود تدارک بیند. البته این رویه ادامه داشته و قرار نیست متوقف شود.

بیشتر بخوانید  رونمایی شیائومی از گوشی ردمی توربو 3

انتظار داریم بزودی پرچمداران ردمی از راه برسند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : شیائومی از گوشی Redmi Note 12 4G رونمایی کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *