شکایت بر علیه اپل به دلیل کاهش سرعت آیفون های قدیمی

اپل

اپل که چند هفته پیش اعتراف به کاهش عمل کرد نسل های قبلی خود کرده بود با شکایت های زیادی روبه رو شده است. با نصب بروز رسانی که برای نسخه های قدیمی انتشار یافته است، سرعت گوشی های قدیمی را به وضوح کاهش می دهد تا بتواند مشکل باطری آن را پنهان کند. از این رو اعتراض به این موضوع دور از انتظار نیست؛ همان طور که می دانید عمر باطری های لیتیوم یونی کاهش می یابد و اما اپل درمانی برای آن پیدا کرده، اگر شارژ آن از۸۰ درصد کمتر شود سرعت اجرای برنامه ها کاهش می یابد که باطری را در سطح قابل قبولی نگه می دارد.

هر چند شاید این اقدام از نظر خیلی ها اقدامی منطقی بنظر برسد، اما برخی از کاربران معتقدند که می‌ توانستند به جای استفاده از بروز رسانی یک باطری جدید استفاده کنند و سپس آن را بروز رسانی کنند که از قبل نیز بهتر شود. برخی از کاربران نیز علیه این شرکت شکایت کرده اند و پرونده های قضایی برای آن تشکیل شده است. تعداد این پرونده ها تا ۹ عدد رسیده است. از این میان ویولتا میلیان ادعای غرامتی یک تریلیون دلار کرده است.

این موضوع کاربرانی که از نسخه های نسخه های قدیمی استفاده می کنند را مجبور به خرید گوشی های جدید می کنند. برخی از کاربران گوشی های آیفون کمپانی در این خصوص بسیار شاکی هستند و حتی در فروم این کمپانی اقدام به بحث های طولانی مدت با insiderهای این کمپانی کرده و درخواست غرامت نموده اند. کمپانی اپل نیز باید در سریعترین زمان ممکن این موضوع را برطرف نماید و پاسخگوی شکایت های کاربران خود باشد.

اکنون به کاربران آیفون پیشنهاد می شود که تا پاسخگویی نهایی این کمپانی صبر کرده و اقدام به خرید گوشی های سری جدید آیفون نکنند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آیتونز (iTunes) از دنیای نرم افزاری اپل حذف شد!

نظرات در مورد : شکایت بر علیه اپل به دلیل کاهش سرعت آیفون های قدیمی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *