همراه اول جوایز ویژه ی جشنواره ی روابط عمومی های برتر ایران را دریافت کرد

همراه اول جوایز ویژه ی جشنواره ی روابط عمومی های برتر ایران را دریافت کرد

شرکت همراه اول یکی از برترین اپراتورهای ایران به حساب می آید که اخیرا با خدمات رسانی فوق العاده ی خود توانسته است کاربران زیادی را از سایر اپراتورهای فعال در ایران به سمت خود جذب نماید و اکنون مفتخر است که توانسته جوایز ویژه ی جشنواره ی روابط عمومی های برتر ایران را کسب نماید. این شرکت لوح روابط عمومی برتر در زمینه ی ارتباطات رسانه ای و نشان ویژه ی مدیرت مسئله و بحران را در جشنواره ی روابط عمومی های برتر جمهوری اسلامی ایران دریافت کرد.

حواشی جشنواره ی روابط عمومی های برتر ایران

سازمان کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار اعلام کرد که در تاریخ 29 ام و 30ام آبان ماه چهاردهمین جشنواره ی برترین های روابط عمومی ایران و سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی با حضور چهره های برتر بین المللی و روسای روابط عمومی های کشور و انجمن بین المللی روابط عمومی در سال همایش های کتابخانه ی ملی برگزار گردید و روابط عمومی اپراتور همراه اول توانست نشان ویژه ی مدیریت مسئله و بحران را به دلیل برترین شیوه ی استقرار در روابط عمومی، پیش بینی مسائل و بحران، کمک و مشارکت در جلوگیری از بروز این مسائل با رویکرد ارتباطی و بهره وری خردمندانه از رسانه ها دریافت نماید.

اپراتور همراه اول در سال 1396نیز توانسته بود در جشنواره ی برترین های روابط عمومی ایران، در بخش ارتباطات رسانه ای به دلیل رعایت موازین استانداردهای علمی و صنفی، خلاقیت در کارها و و کیفیت و کمیت فعالیت ها لوح تقدیر این جشنواره را از آن خود نماید. این دوره از کنفرانس ها با موضوع نقش روابط عمومی در توسعه ی پایدار برگزار گردید و در حضور استادان برتر ایرانی و خارجی مباحثی در خصوص “دیپلماسی عمومی، روابط عمومی و همکاری برای توسعه ی پایدار”، “رسانه های نو ظهور، روابط عمومی و کمک به آموزش مداوم و برابر جامعه”، “فرهنگ کار، روابط عمومی و کمک به توسعه ی پایدار” و … ارائه گردید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بهترین بسته های اینترنتی همراه اول و ایرانسل برای خانواده ها

نظرات در مورد : همراه اول جوایز ویژه ی جشنواره ی روابط عمومی های برتر ایران را دریافت کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *