نرم افزار حسابداری شرکتی ارزان

نرم افزار حسابداری شرکتی ارزان

حسابداری تمامی فرآیند های امور مالی مشاغل و کسب و کارهای مختلف را در برمیگیرد.حسابداری سیستمی است که در آن جمع آوری و دسته بندی ،ثبت و خلاصه سازی اطلاعات و نهایتا تهیه گزارش های مالی در حالات و مدل های خاص انجام میشود.

نرم افزار حسابداری چیست؟

مدیریت مالی یک امر بسیار ضروری برای کسب کارهای مختلف است و به کمک یک نرم افزار حسابداری خوب میتوان این امور را به صورت خاص و متفاوت انجام داد.نرم افزارهای حسابداری راه حل هایی هستند که توسط برنامه نویسان و حساباداران خبره، بر پایه علم حسابداری و آگاهی از نیاز کسب و کارها برای سهولت بخشیدن به امور حسابداری و مالی کسب و کارها تهیه و عرضه شده است.

نرم افزارهای حسابداری به دو دسته بندی اصلی ، نرم افزارهای حسابداری آنلاین یا تحت وب و نرم افزارهای حسابداری آفلاین یا دسکتاپ تقسیم میشوند.جدیدترین نرم افزارهای حسابداری شرکتی ارزان که در ادامه این مطلب به بررسی ویژگی ها و مزایای آن ها میپردازیم غالبا نرم افزار حسابداری آنلاین یا تحت وب هستند. قبل از هرچیزی بهتر است نگاهی به تعاریف و ویژگی های نرم افزارهای حسابداری آنلاین و نرم افزارهای حسابداری شرکتی داشته باشیم.پس با ما همراه باشید!

نرم افزار حسابداری شرکتی ارزان

نرم افزار حسابداری آنلاین چیست؟

در چند سال اخیر با پیشرفت تکنولوژی، نرم افزارهای حسابداری دچار انقلابی بزرگ شده اند. حسابداری آنلاین یا حسابداری تحت وب راه حل های حسابداری سنتی و آفلاین را به شیوه آنلاین و در بستر اینترنت ارائه می‌کند. کاربران می‌توانند با اتصال به اینترنت و استفاده از مروگرهای مختلف مانند کروم یا فایرفاکس، از نرم افزار حسابداری تحت وب استفاده کنند.

این نرم افزارها معمولا بازدهی بیشتری نسبت به نمونه های آفلاین دارند. حسابداری آنلاین نیازی به نصب ندارد و به روش ابری از راه دور توسط یک شرکت نرم ‌افزاری به کاربران عرضه میشود.

مزایای نرم ‌افزار حسابداری آنلاین چیست؟

دسترسی در هر زمان از هر جایی

تقریبا تمامی نرم‌افزارهای آنلاین این قابلیت را دارند که افراد از راه دور و در هر زمان و نقطه جغرافیایی با استفاده از اینترنت به نرم‌افزار دسترسی داشته باشند. بنابراین محدودیت‌های مربوط به مکان و زمان از بین خواهد رفت.

این در حالی است که در گذشته، نرم‌افزار بر روی سیستمی در محل شرکت نصب می‌شد. بنابراین دسترسی به آن نیازمند حضور فیزیکی در محل بود. ضمن آنکه معمولا یک یا چند شخص محدود می‌توانستند از آن استفاده کنند.

با بکارگیری سیستم حسابداری آنلاین، مدیران و حسابداران یک مجموعه می‌توانند در زمان ماموریت‌های کاری خود یا در خانه و هر نقطه دیگر از نرم‌افزار استفاده کنند، اطلاعات خود را رد و بدل کرده و گزارش‌ها  را دریافت کنند.

کاهش هزینه‌ ها

در گذشته علاوه بر هزینه‌های نصب و پشتیبانی، معمولا شرکت‌ها باید هزینه‌هایی برای بروزرسانی و رفع خطاهای احتمالی نرم ‌افزار پرداخت می ‌کردند. اما امروز با استفاده از نرم‌افزارهای آنلاین، نیاز به هزینه و زمان زیاد برای نصب نرم افزارهای حسابداری نیست و در به همین دلیل تاثیر زیادی بر کاهش هزینه شرکت ها دارد.

دسته ‌بندی آسان و کارآمد اطلاعات

با استفاده از نرم ‌افزار حسابداری آنلاین ثبت و بایگانی داده‌ها به ‌صورت آنلاین و سیستمی انجام می‌شود و این کار پیچیدگی ثبت و بایگانی اسناد را کاهش و سرعت انجام کار را افزایش می‌دهد.

از طرفی دسترسی به اطلاعات نیز از سهولت زیادی برخوردار است. بایگانی اطلاعات در سیستم سنتی، دسترسی و بازیابی دوباره آنها را با مشکل مواجه می‌کرد. اما در حالت آنلاین این کار با صرف کمترین زمان و به روش تحت وب انجام می‌شود.

نرم افزار حسابداری شرکتی چیست؟

شرکت های کوچک و بزرگ با توجه به نیازشان از نرم افزارهای مختلف حسابداری شرکتی استفاده میکنند.امکان این وجود دارد که یک شرکت نیازی به استفاده از ماژول تولید و یا انبارداری نداشته باشد. یا مجموعه ای با کارمندان و پرسنل کم، که به صورت روتین و ثابت حقوق را پرداخت میکند، نیازی به ماژول حقوق و دستمزد ندارد.

با توجه به نکات گفته شده در بالا، شرکت های نرم افزاری با توجه به نیازها و خواسته های شرکت ها شروع به تولید و عرضه نرم افزارهای حسابداری شرکتی مختلف کرده اند.

انواع نرم افزارهای حسابداری شرکتی

نرم افزارهای حسابداری شرکتی، با توجه با نیاز کسب و کارها و سازمان های مختلف عرضه شده اند و طبیعتا دارای انواع و زیر دسته های مختلفی هستند.در ادامه به ذکر بعضی از انواع نرم افزار حسابداری شرکتی میپردازیم.

  • نرم افزار حسابداری بیمه
  • نرم افزار حسابداری خدماتی
  • نرم افزار حسابداری شرکتی بازرگانی
  • نرم افزار حسابداری شرکتی پیمانکاری

نرم افزار حسابداری شرکتی ارزان قیمت

نرم افزار حسابداری شرکتی ارزان، یک نرم افزار حسابداری آنلاین است که برای مدیریت مالی حرفه ای تر و سریع تر شرکت‌های کوچک و بزرگ طراحی شده است و متناسب با نیازهای این کسب‌وکارها، کاربری بسیار ساده‌ و کاربردی دارد و بخش‌های عملیاتی حسابداری و مالی، تامین و خرید و فروش و مشتریان را پوشش می‌دهد.

نرم افزار حسابداری شرکتی ارزان

مزایا و ویژگی های نرم افزار حسابداری شرکتی

1-     روابط کاربری ساده

حسابداری یک امر متمرکز بر اعداد است، اما استفاده از امکانات دیداری مانند نمودارها، و گزارش هایی که ویژگی های بصری دارند، تحلیل مناسب تری را بری حسابداران به ارمغان می آورد.همچنین گزارش هایی که به صورت تصویری به مدیران داده میشود، میتواند به درک بهتر و مناسب تر آنها کمک کرده و باعث شود تصمیمات بهتری را برای افزایش سود اوری بیشتر شرکت خود بگیرند.

2-     گزارش های مالی دقیق و کاربردی

ارائه گزارش های دقیق مالی ،یکی از ویژگی های اساسی هر نرم افزار حسابداری میباشد.نرم افزار حسابداری شرکتی با داشتن این ویژگی مهم ، به صاحبان کسب و کار ها و حسابداران کمک میکنند تا بهترین تصمیمات را برای رشد شغل خود اتخاذ نمایند.

3-     امنیت بالا

اطلاعات مالی هر شرکتی، از مهم ترین دارایی های آن شرکت میباشد.نرم افزار حسابداری مناسب باید امنیت بالایی داشته باشد تا همه کاربران و هکرها توان نفوذ به آن را نداشته باشند.تیم های برنامه نویسی با استفاده از جدیدترین متد های برنامه نویسی امنیت این نرم افزار را تضمین میکنند.

4-     سرعت مناسب

یک نرم افزار حسابداری با در نظر گرفتن الگوهای سفارشی، امکان ورود سریع و دقیق اطلاعات مالی را فراهم می‌نماید.نرم افزار حسابداری آنلاین با استفاده از بهترین سرورها و برنامه نویسی با کیفیت این ویژگی را برای کاربران خود فراهم کرده است.

5-     مناسب با نیازمندی های کسب و کارهای مختلف

هر کسب و کار با توجه به زمینهٔ فعالیت در حوزه‌های مختلف، از جمله بازرگانی، تولیدی و… نیازمند راه حل ویژهٔ آن کسب و کار است؛ نرم  افزارهای حسابداری نیز از این قاعده مستثنا نیستند. برای نمونه، یک شرکت فعال در حوزهٔ پیمانکاری نیازمند نرم  افزاری است که بتواند موضوعات مهم این حوزه مانند قراردادها و پروژه‌ها را به لحاظ مالی مدیریت کند. بهترین نرم افزار حسابداری تمامی زیر سیستم های مناسب و مورد نیاز شرکت های مختلف را به کسب و کارها ارائه میدهد.

6-     قابلیت گسترش پذیری

به هر اندازه که یک کسب و کار گسترش و توسعه یابد به همان میزان هم گردش مالی آن سازمان و یا شرکت بیشتر خواهد شد. به علاوه تعداد کارکنان هم در این سازمان ها با توسعه بیشتر افزایش پیدا خواهد کرد. به عبارت دیگر می توانیم بگوییم که هرچه میزان فروش و یا همان گزارش های مالی بالا رود، نیاز به سیستم های بیشتری برای ثبت حساب مالی  شرکت و یا سازمان ایجاد خواهد شد. به همین دلیل باید نرم افزاری را برای کارخود انتخاب کنید که بتواند جوابگوی این رشد و گسترش باشد. در شرایطی که از نرم افزار حسابداری استفاده کنید که دارای این ویژگی نباشد و نتواند در مواقعی که توسعه در سازمان انجام می شود، کارآمد باشد به اجبار باید از نرم افزاری جدید و قابل گسترش استفاده نمایید.نرم افزار حسابداری شرکتی، به گونه ای طراحی شده است که با گسترش کسب و کار شما، امکان تطابق پذیری و گسترده شدن را دارا میباشد.

7-     یکپارچگی

به دلیل اینکه فعالیت های هر سازمان و یا شرکتی متعدد است مهم ترین ویژگی برای یک نرم افزار حسابداری می تواند یکپارچه بودن آن باشد. انسجام در ثبت های حسابداری با به کار بردن یک نرم افزار یکپارچه امکان پذیر خواهد بود. نرم افزاری که دارای این ویژگی باشد، می تواند از دوباره کاری ها در ثبت دفاتر حسابداری جلوگیری کند. به شکلی که تمامی اطلاعات و گزارش های مربوطه به راحتی در درسترس قرار می گیرد. چرتکه ، یک نرم افزار حسابداری شرکتی ارزان با قابلیت یکپارچگی کامل، تمامی نیازهای شرکت های چند شعبه ای و چند کاربره را برطرف مینماید.

8-     پشتیبانی مناسب و خدمات پس از فروش

تیم چرتکه ، سعی دارد با استفاده افراد خبره در بخش پشتیبانی، بهترین امکانات پشتیبانی و خدمات پس از فروش را برای مشتریان خود فراهم آورد.

9-     به روزرسانی راحت و سریع

نرم افزار حسابداری آنلاین چرتکه، با استفاده از فضای ابری، مشکلات نصب و حمل نرم افزار توسط کاربران را برطرف نموده است.با برورزسانی های مستمر و هم گام سازی نرم افزار با قوانین مالی و مالیاتی جدید دیگر نگرانی بابت به روز نبودن نرم افزار وجود ندارد.

10- قیمت پایین

باید توجه داشت که قیمت نرم افزار حسابداری صرفا بابت تهیه نرم افزار نیست.تمامی موراد ذکر شده تاثیر مستقیم بر قیمت نرم افزار حسابداری دارد.نرم افزاری که گزارش خوب و مناسب ارائه نمیدهد، قدرت تحلیل مناسب را از شما گرفته و تسلط بر امور حسابداری را سخت میکند.همچنین نرم افزاری به عدم قابلیت گسترش،کیفیت پشتیبانی پایین و … لطمه زیادی را به کسب و کار شما وارد میکند.

نرم افزار حسابداری شرکتی ارزان چرتکه، با ارائه بهترین امکانات و ویژگی ها از قیمت کم و مناسبی برخوردار است و بهترین کیفیت ممکن را به مشتریان خود ارائه میدهد.

دلیل استفاده شرکت ها و سازمان های مختلف از نرم افزار حسابداری شرکتی چرتکه چیست؟

  • جهت مدیریت بهتر زمان و هزینه های شرکت بخصوص شرکت های در حال توسعه نرم افزار حسابداری شرکتی گزینه مناسبی است.
  • یکی از ویژگی هایی که نرم افزار حسابداری شرکتی دارد، ساده سازی عملیات مالی و یکپارچه سازی فرآیند های مالی است .
  • جهت مدیریت بهتر امور حسابداری و حسابرسی شرکت با سیستم های پیچیده استفاده از نرم افزار حسابداری در زمینه حسابداری شرکتی گزینه خوبی است.
  • براحتی می توانید به اطلاعات مشتریان و فروشندگان و کارکنان خود دسترسی داشته باشید.
به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نرم افزار حسابداری شرکتی ارزان

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *