کفی های کفشتان را با اتصال بلوتوث گرمازا کنید

کفی های گرمازا اختراع جدیدی نیست. اگرچه من از آن ها استفاده نکرده ام، اما مدام نگران داغ شدن و سوختن پاهایم هستم. حال به نظر می رسد مخترعین مشکل را به طور قانونی حل کرده باشند. اگر در طول زمستان پیاده روی می کنید و به اسکی می روید، احتمالا گرم ماندن پاهایتان برایتان یک معضل جدی خواهد بود. یک شرکت اروپائی تحت عنوان “T+” قرار است در آینده کفی های کفش گرمایشی هوشمند را عرضه کند.

شرکت T+ هفته گذشته به مناسبت کفی های گرمازا زمستانه یک Kickstarter راه اندازی کرد. و برخلاف محصولات مشابه این کفی ها قابلیت شارژ بی سیم داشته و از طریق یک اپلیکیشن مرتبط با بلوتوث همگام سازی شده و درجه حرارت را تنظیم و بر عمر باتری نظارت می نماید. همچنین این کفی ها دارای یک شتاب سنج درون ساخت بوده که با شروع پیاده روی شروع به کار خواهد کرد. کارکرد آن ها حداقل 5 ساعت بوده و در برابر آب و آتش مقاوم هستند.

کفی گرمازاالبته این کفی ها قابلیت پیگیری انجام فعالیت هایتان را ندارد. قیمت یک جفت از این کفی های گرمازا 98 دلار است.

حقیقتا کفی های گرمازا تحت عنوان “Winter+” در نوع خودشان بی نظیر هستند. همه ما با سردی وحشتناک زمستان موافقیم و حداقل با ابداع و عرضه این کفی ها می توانیم یک بخش از بدنمان را گرم نگه داریم. به هر حال، می دانیم تا وقتی که پاهایمان گرم هستند، خودمان هم گرم هستیم!

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کفی های کفشتان را با اتصال بلوتوث گرمازا کنید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *