شرکت اپل پیش فروش آیفون X را از امروز آغاز کرد

آیفون X

گوشی جنجالی امسال که حاشیه و شایعات فراوانی به دنبال داشت از صبح امروز , جمعه , 5 آبان سال 96 پیش فروش شد. پس از مدت ها انتظار و پیگیری اطلاعات و اخبار آیفون X , در دو رنگ و دو حافظه داخلی تولید شد , این گوشی که به خبر انگیز ترین گوشی سال تبدیل شده , پرچم دار شرکت اپل بوده و حداقل قیمت در نظر گرفته شده برای آن 999 دلار می باشد.

گزارشات متعددی در اولین ساعات پیش فروش آیفون X منتشر شد. این گزارشات از اختلالات ایجاد شده در اپ استور , که راحت ترین روش برای خریداری و پیش خرید محصولات شرکت اپل است, خبر دادند. شرکت های اپراتور مختلف از جمله AT&T نیز از محدود بودن موجودی این گوشی شکایت کردند.

کارخانه های تولید آیفون در آسیا اعلام کردند تا پایان امسال ( سال 2017 میلادی ) حدود 20 میلیون آیفون X تولید خواهد شد و از سوی شرکت آیفون به بازار عرضه می گردد. تولید این تعداد کم برای طرفدرارن آیفون ناخوشایند است اما برخی علت این عدد را تولید سخت قطعات آیفون X می دانند. مثلا دوربین 3 بعدی این گوشی که برای تشخیص چهره مورد استفاده قرار می گیرد , دارای فرآیند تولید بسیار سخت و دشواری بوده و زمان و هزینه فراوانی برای تهیه آن صرف شده است. برخی دیگر نیز می گویند اپل از عدم استقبال مجدد محصولاتش می ترسد چرا که همان طور که می دانید تولید آیفون 8 با شکست قابل توجهی روبرو شد. تحلیل گران موبایل پیش بینی می کنند در روز معرفی رسمی آیفون X تنها دو تا سه میلیون از این دستگاه در بازار موجود خواهد بود.

چرا آیفون X اینقدر محبوب شده است؟

این گوشی هوشمند دارای ویژگی هایی است که طرفداران آیفون را بیش از پیش جذب خود می کند. این گوشی به عنوان گران ترین و خاص ترین گوشی سال 2017 شناخته شده است. اپل در  نمایشگر آیفون X از فناوری OLED استفاده کرده که باعث شده تصاویر مشکی جلوه خاصی داشته باشند. دوربین سه بعدی یا TrueDepth این امکان را به افراد می دهد که قفل صفحه گوشی را با چهره خود باز کنند. باتری قوی آن نسبت به آیفون 7 نیز توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. همه بی صبرانه منتظر معرفی رسمی این ابر گوشی هستند.

بیشتر بخوانید  آیفون 15 پرو با نمایشگر 2500 نیتی همراست

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : شرکت اپل پیش فروش آیفون X را از امروز آغاز کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *