شخصی سازی با سری X ال‌جی

گوشی های هوشمند

گوشی های هوشمند ال جی همیشه فناوری های نوینی را با خود همراه دارند این بار سری ایکس ال جی را مورد بررسی قرار می دهیم با ما همراه باشید .

همه ما به نفوذ تلفن همراه در سبک زندگی روزمره آگاهیم. نفوذی که زندگی ما را دستخوش تغییرات خوب و بد زیادی کرده است. مسبب بیشتر این تغییرات نیز پیشرفت‌های فوق‌العاده تلفن همراه در سال‌های اخیر است.

به حدی که دیگر شما با تلفن همراه از خواب بیدار می‌شوید، با آن برنامه‌های روزانه خود را مشخص می‌کنید، اخبار را مرور می‌کنید و تقریبا تمام اطلاعات خود را از طریق آن بدست می‌آورید و زمان بیکاری خود را سرگرم می‌کنید. حتی امروزه می‌توانید از طریق تلفن همراه سلامت خود را کنترل کنید، نحوه کارکرد وسایل هوشمند خانه خود را تعیین کنید، خانه را تحت نظر داشته باشید و حتی وسیله نقلیه  خود را کنترل کنید. این پیشرفت‌ها همه بخاطر نیازهای روزمره ما شکل گرفته است. ولی آیا این پیشرفت‌ها مناسب همه سلیقه‌ها است؟ آیا همه به یک اندازه از دوربین و یا دیگر امکانات تلفن همراه استفاده می‌کنند؟ مسلما نه.

دنیای فناوری امروز تماما در مورد شخصی سازی است. نیازها و امور روزمره هر فرد به قدری اختصاصی شده‌اند که برای بیشتر افراد فناوری‌های معمول جوابگو نیستند. بخاطر همین در چند سال اخیر تعداد بسیار زیادی نرم‌افزار برای شخصی سازی هرچه بیشتر تلفن همراه به بازار آمده‌اند که هرکدام جنبه‌ای از نیازهای کاربر را پوشش می‌دهند. ولی چیزی که هنوز بصورت جدی دچار شخصی سازی نشده‌است مسئله سخت‌افزاری تلفن‌های همراه است. بسیاری  از کاربران مشکل باتری، دوربین و دیگر مواردی را دارند که متناسب نیازهای آنها نیست و صرفا برای عموم استفاده‌کنندگان ساخته شده است. خوشبختانه به تازگی شرکت ال‌جی مثل همیشه در این زمینه نیز پیشرو شده است و اولین سری موبایل‌های شخصی سازی شده برای مخاطب را روانه بازار کرده است.گوشی‌هایی که علاوه بر پوشش نیاز عمومی، هرکدام ویژگی خاصی دارند که مناسب طیف مخصوصی از کاربران است. ال‌جی این سری موبایل‌های خود را با عنوان سری X نام‌گذاری کرده‌است که در ادامه با آن بیشتر آشنا می‌شویم.

سری X ال‌جی برای آنهایی طراحی شده است که می‌خواهند گوشی هوشمندشان از امکانات منحصربه‌فردی نظیر دو دوربین و صفحه‌ نمایش دوم برخوردار باشد. ال‌جی X Cam مانند G5  در کنار لنز اصلی خود از لنز واید (عریض) ۱۲۰ درجه نیز بهره می‌برد. دوربین اول با لنز ۱۳ مگاپیکسل و دوربین دوم با زاویه واید در پشت X Cam میدان دید عریضی نظیر چشم انسان را ارائه می‌دهد.

ال‌جی X Cam از قابلیت Pop-out Picture برخوردار است که دو تصویری که با لنزهای واید و استاندارد ثبت می‌شوند را با هم ادغام می‌کند و در نهایت یک تصویر کامل را بنمایش می‌گذارد. این تلفن هوشمند ازقابلیت تصویر متحرک Animated Photo  و Panorama View نیز برخوردار است. همچنین با قابلیت Signature نیز می‌توان بعد از ثبت تصویر به آن زیرنویس اضافه کرد. به لطف طراحی یکپارچه و شیشه سه‌بعدی خم‌شو، ال‌جی X Cam از بدنه منحنی شگفت‌انگیزی با ضخامت ۵٫۲ میلی‌متر برخوردار است. بنابراین، نگه داشتن آن در دست فوق‌العاده راحت است و برخلاف گوشی‌های رده‌ متوسط ضخیم و سنگین، ال‌جی X Cam فقط ۱۱۸ گرم وزن دارد.

ال‌جی X Screen نیز که یک ماه پیش در ایران عرضه شد از صفحه‌نمایش دوم ال‌جی برخوردار است که اولین بار در V10 ال‌جی معرفی شد.این نمایشگر همیشه ‌روشن به کاربران اجازه می‌دهد تا اطلاعات اساسی مانند زمان و تاریخ و اعلان‌ها را بدون باز کردن قفل گوشی  مشاهده نمایند. این اولین گوشی هوشمند رده‌متوسطی است که دارای این قابلیت منحصربه‌ فرد است. ظاهر X Screen با قاب فایبر گلاس شفاف پشت آن تکمیل می شود. لبه‌های منحنی در کناره های آن نیز ظاهر باشکوه و در عین حال ساده ای به آن می‌بخشد.

نکته جذاب در مورد X Screen و X Cam این است که هر کدام یک ویژگی عالی را در بسته‌ای کامل ارائه می‌دهد و همچنین قیمت زیادی نیز ندارند. سری X  در اصل بهترین دوربین و صفحه نمایش را در دو دستگاه مختلف در اختیار عموم مردم قرار می‌دهد و نیاز خاص آنها را پوشش می‌دهد؛ چیزی که قبلاٌ وجود نداشته است.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : شخصی سازی با سری X ال‌جی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *