آیا تولید صفحه نمایش های اولد آیفون های 2018 به کمپانی های چینی محول می شود؟!

آیفون های 2018

تاکنون خبرهای بسیاری درخصوص صفحه نمایش های اولد آیفون های 2018 منتشر شده است زیرا این کمپانی در سال 2017 میلادی برای تولید صفحه نمایش اولد آیفون 10 از کمپانی سامسونگ کمک گرفت ولی هزینه ی تولید این صفحه نمایش ها برای اپل گران تمام شد و مجبور شد که قیمت آیفون 10 را افزایش دهد و با قیمت پایه 999 دلار به بازار عرضه نماید. در این راستا بسیاری از کاربرانی که طرفدار آیفون 10 اپل بودند به دلیل قیمت بالای آن از خرید این پرچمدار امتناع کردند و به تعمیر آیفونی که در دست داشتند اکتفا نمودند.

بعد از گذشت مدتی، صدای پای آیفون های 2018 در خبرها به گوشی رسید، بسیاری از سایت های خبری درخصوص تولید صفحه نمایش اولد این سری از آیفون های اپل شایعاتی را منتشر نمودند. در این میان لازم است که به این نکته اشاره کنیم، در ابتدا اپل قصد داشت تولید صفحه نمایش های اولد آیفون های 2018 را به کمپانی ال جی بسپارد و سرمایه گذاری برای راه اندازی یک خط تولید برای این صفحه نمایش ها در کمپانی ال جی داشته باشد اما موضوع در همان ابتدای را با شکست مواجه شد! زیرا ال جی نتوانست تمامی پارامترهای موردنظر اپل را تیک بزند و از لحاظ کیفیت مدنظر اپل نبود.

آیا چینی ها می توانند؟!

اما اکنون کمپانی BOE چین که به عنوان بزرگترین کارخانه تولید صفحه نمایش های LCD در دنیا به حساب می آید، به دنبال تبدلی شدن به تامین کننده صفحه نمایش های اولد  مورد نیاز برای پرچمداران سال جاری اپل می باشد. BOE Technology Group اکنون تولید کننده ی صفحه نمایش آیپدهای اپل می باشد. باید به این نکته نیز اشاره کنیم که چین نسبت به کره جنوبی و ژاپن در خصوص تولید صفحه نمایش های پیشرفته ضعیف تر می باشد اما با این حال امیدواریم که با بالا رفتن پرچم کارخانه BOE در ایالت سیچوان چین متخصصان این کمپانی بتوانند فناوری صفحه نمایش را به اندازه ی رقیبان خود پیشرفت دهند.

آیفون های 2018

دیدگاه مدیران اپل چیست؟

از طرفی کمپانی اپل مدت هاست که به دنیال کم کردن وابستگی خود به کره ای ها یعنی کمپانی سامسونگ می باشد، با این اوصاف این موضوع نیز خوشایند اپل می باشد. به این نکته نیز اشره کنیم که تاکنون سوالاتی در خصوص کیفیت صفحه نمایش های تولید شده توسط کمپانی ال جی برای اپل نیز مطرح شده است. در آخر باید گفت که کمپانی اپل تمایل دارد قطعات لازم برای گجت های هوشمند خود را از چندین منبع مختلف تأمین نماید تا در صورتی بروز هر مشکل، بتواند با تکیه بر سایر تامین کنندگان بر این مشکلات غلبه نماید. به علاوه در این شرایط زمانی که موضوع قیمت مطرح می گردد، کمپانی اپل می تواند تمامی تولیدکنندگان را در کنار یکدیگر قرار داده و از این موضوع به نفع خود استفاده کند.

بیشتر بخوانید  اندروید 11 یا iOS 14؛ کدام یک بهتر است؟ مهم ترین ویژگی جدید هر کدام چیست

 

برای اطلاع از جدیدترین خبرها با زوم تک همراه باشید ….

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آیا تولید صفحه نمایش های اولد آیفون های 2018 به کمپانی های چینی محول می شود؟!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *