با تصاویر رندر گوشی سونی Xperia Ace 3 همراه باشید

با تصاویر رندر گوشی سونی Xperia Ace 3 همراه باشید

به تازگی کاربر OnLeaks توییتر تصاویر رندر گوشی سونی Xperia Ace 3 جانشین Xperia Ace 2 را منتشر کرد. OnLeaks که سابقه درخشانی در انتشار تصاویر رندر و رسمی از گوشی و تبلت های آینده را دارد، حال دست به کار شده و تصویری از محصول آینده سونی منتشر کرد.

تلفن هوشمند Xperia Ace 2 سال گذشته تنها راهی بازار ژاپن شد و گویی برند مورد اشاره تصمیم دارد نسل جدید را با طراحی بهبودیافته و مشخصاتی بهتر معرفی کند. این تلفن هوشمند از نمایشگر 5.5 اینچی ناچ با پردازنده Helio P35 مدیاتک بهره می برد. ابعاد آن 140×69×8.9 میلیمتر بود و وزنی 159 گرمی داشت. این اسمارتفون از استاندارد ضدآب IP68 بهره می برد و در سه رنگ با قیمت 190 دلاری عرضه شد.

در مقایسه، OnLeaks مشخص کرده که Xperia Ace 3 دارای ابعاد 139×68×9 میلی‌متر است و کمی بزرگ‌تر از iPhone 13 mini. همانطور که پیش‌بینی می‌شود، سونی از طراحی موجود با Xperia Ace 3 مجدداً استفاده کرده، همانطور که انتظار داریم سه گوشیXperia 1 IV، Xperia 5 IV و Xperia 10 IV چنین باشند. از این رو، Xperia Ace 3 دارای صفحه نمایش ناچ، حاشیه‌های نسبتاً ضخیم و گوشه های گرد است.

با تصاویر رندر گوشی سونی Xperia Ace 3 همراه باشید

علاوه بر این، سونی Xperia Ace 3 را به دو دوربین، فلاش LED، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و پورت USB Type-C مجهز کرده است. همانطور که رندرهای OnLeaks نشان می‌دهد، Xperia Ace 3 به جای حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر از حسگر جانبی بهره می برد. در حال حاضر، مشخص نیست که آیا سونی Xperia Ace 3 را در خارج از ژاپن عرضه خواهد کرد یا خیر و در چه ماه این گوشی هوشمند معرفی خواهد شد. اگر مشابه نسخه قبلی باشد، Xperia Ace 3 ممکن است در ماه می وارد بازار شود.

در اخباری مرتبط پیشتر تصویر رندر یک محصول جمع و جور از سونی منتشر شده که گفته می شود احتمالا Xperia Ace 3 خواهد بود. این تصویر رندر را کاربر Zollege منتشر کرده و با همکاری افشاگر معروف Steve H.McFly (@OnLeaks) همکاری کرده است تا رندرهایی از دستگاه را برای ما ارائه دهد. با قضاوت بر اساس نام، این گوشی جانشین Xperia Ace 2 خواهد شد که در سال 2021 راهی بازار ژاپن شده است و در قسمت جلو تغییر خاصی نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید  سونی با دست پر در نمایشگاه CES 2015 حضور یافته است.

تصویر رندر گوشی را نشان می دهد که نمایشگر نسبتا پرحاشیه ناچ داشته و در عقب نیز تک لنز دوربین با فلاش LED تعبیه شد. در قسمت زیرین پورت MicroUSB قرار گرفته و طبق همین مشخصات باید بیان داشت که Xperia Ace 3 یک مدل اقتصادی و جمع و جور بوده که می تواند رقیبی برای آیفون اس ای 3 اپل باشد.

ظاهراً دستگاه ابعادی مشابه نسل قبلی خود دارد و صفحه نمایش 5.5 اینچی HD+ هم در کار است. البته در بحث دوربین باید شاهد حسگر اصلی 13 مگاپیکسلی و سنسور سنجش عمق 2 مگاپیکسلی باشیم.

قیمت محصول سونی از 200 دلار شروع شده که نسبت به قیمت 350 دلاری آیفون اس ای بسیار کمتر است.

منبع

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : با تصاویر رندر گوشی سونی Xperia Ace 3 همراه باشید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *