شارژ بی سیم آیفون 14 پرو محدودیت دارد

شارژ بی سیم آیفون 14 پرو محدودیت دارد

سری آیفون 14 در این ماه عرضه شد و مدل Pro به عنوان دومین مدل محبوب در خط تولید 2022 راهی بازار شد. گمانه زنی هایی وجود دارد مبنی بر اینکه قابلیت شارژ بی سیم آیفون 14 پرو به دلیل محفظه ضخیم دوربین گوشی مختل شده است. شکایات متعددی توسط کاربران در چندین فروم برای برجسته کردن مشکل ارائه شده است. آنها ادعا می کنند که عدم سازگاری بین شارژرهای بی سیم و آیفون 14 پرو وجود دارد و برآمدگی دوربین مانع از شارژ برخی دستگاه ها می شود.

برآمدگی بزرگ دوربین آیفون 14 پرو یک ویژگی خارجی متمایز از نسل های قبلی آن است. دوربین ها با قدرت بیشتری عرضه می شوند، اما کاربران لرزش غیرقابل کنترلی را هنگام استفاده از برنامه های شخص ثالث گزارش کرده اند. تنظیم ناهموار دوربین همچنین می تواند باعث مشکلات سازگاری با شارژرهای بی سیم شود.

مجموعه‌ای از گزارش‌های کاربران از چندین پلتفرم در مورد این موضوع توسط Piunikaweb تهیه شده است. برای اکثر شارژرهای مغناطیسی جدا کردن شاسی و نگه داشتن گوشی در محل برای شارژ کردن مشکل است. در مورد مارک های شارژرهای بی سیم که در این دسته قرار می گیرند، جزئیات خاصی وجود ندارد. همچنین لازم به ذکر است که هنوز شکایت مشابهی برای آیفون 14 پرو مکس یا آیفون 14 گزارش نشده است.

آیفون 14 پرو چند هفته‌ای از عمر آن می‌گذرد و تعداد کاربرانی که این مشکل را گزارش می‌کنند احتمالاً در هفته‌های آینده افزایش می‌یابد، زیرا خریداران جدید این مدل را دریافت می‌کنند. اپل همچنین ممکن است نیاز داشته باشد با ارائه توضیح و راه حل های ممکن برای مشکل، ترس ها را از بین ببرد. همچنین هیچ نشانه ای از جمعیت شناسی شکایت وجود ندارد که آیا آنها از یک منطقه خاص یا مناطق مختلف سرچشمه می گیرند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آیفون 15 مینی برای سال 2023 در کار نیست

نظرات در مورد : شارژ بی سیم آیفون 14 پرو محدودیت دارد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *