احتمال میرود Lumia 950 و Lumia 950 XL شرکت ماکروسافت، در اکتبر عرضه شوند

احتمال میرود Lumia 950 و Lumia 950 XL شرکت ماکروسافت، در اکتبر عرضه شوند

شایعه شده که ماکروسافت مدتی ست که در حال کار روی آخرین گوشی های خود یعنی Lumia 950 و Lumia 950 XL میباشد. آخرین اخبار ادعا میکنند که این گوشی ها اواخر سپتامبر و یا اکتبر عرضه خواهند شد.
دانیل روبینو از مرکز ویندوز میگوید که ممکن است ماکروسافت در مراسمی در نیویورک، از Lumia 950 و Lumia 950 XL رونمایی کند. گزارشات قبلی میگفتند که ممکن است کمپانی هر دو گوشی خود را در مراسم IFA خود در سپتامبر معرفی کند.انتظار میرود دستگاه های دیگری نیز در این مراسم معرفی شوند. یکی از دلایلی که ممکن است مراسم جداگانه ای برای این گوشی ها تدارک دیده شود میتواند این باشد که معرفی این دو گوشی در مراسم بزرگی مانند IFA ممکن است از درخشش محصولات دیگری که قرار است در این مراسم معرفی شوند، بکاهد.
گزارشات همچنین اشاره میکنند که برخی از شایعات راجع به گوشی های دیگر سری Lumia مانند Lumia 850 و Lumia 650 در مرحله تست و ارزیابی هستند.
اطلاعات اخیر نشان میدهند که ممکن است در Lumia 950 و Lumia 950 XL از ابزار های ورزشی بیومتریک، به شکل یک اسکنر چشمی فروسرخ، کار گذاشته شوند.
برخی از ویژگی های گوشی Lumia 950 عبارت است از: نمایشگر 5.2 اینچی QHD Oled، یک پردازنده 6 هسته ای 64 بیتی Snapdragon 808، 3 گیگ رم، دوربین پشت 20 مگاپیکسلی، دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی، 32 گیگ حافظه داخلی، قابلیت افزایش حافظه از طریق کارت microSD، USB مدل C، پشتیبانی از شارژ بیسیم Qi، و یک باتری 3000mAh با قابلیت تعویض.
گفته میشود که Lumia 950 XL با نمایشگری با سایز 5.7 اینچ، پردازنده 8 هسته ای 64 بیتی Snapdragon 810، فلش سه گانه برای دوربین پشت، باتری قابل تعویض 3300mAh و دکمه های آلومینیومی، به بازار خواهد آمد.
گزارش دیگری خبر از معرفی این محصولات در اکتبر امسال میدهند. این در حال ست که برخی منابع میگویند که این گوشی ها در مراسم IFA در اوایل سپتامبر به نمایش گذاشته میشوند.
Digitimes میگوید که امکان دارد که ماکروسافت به دنبال شرکایی برای فروش محصولات خود در جهان باشد. گزارشات میگویند که ممکن است این کمپانی در حالی که روی بازاریابی گوشی های خود تمرکز دارد، با فروشندگانی در چین و آمریکا مشارکت کند تا فروش گوشی های لومیای خود را افزایش دهد. برخی از کشور هایی که به نظر میرسد کمپانی قصد دارد فروش گوشی های خود را در آن ها آغاز کند عبارتند از: چین، هند، آسیای جنوبی و آمریکای لاتین.
با این حال ما به شما یادآوری میکنیم که از آن جایی که خود شرکت ماکروسافت هیچ صحبتی راجع به این موضوعات نکرده، هیچ کدام از این اطلاعات قطعی نیستند و فقط بر اساس شایعات موجود میباشند.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی های پرچمدار ویندوز 10 مایکروسافت وارد می شوند,لومیا 950 و 950 ایکس ال

نظرات در مورد : احتمال میرود Lumia 950 و Lumia 950 XL شرکت ماکروسافت، در اکتبر عرضه شوند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *