سری Xiaomi 12T راهی برخی بازارهای آسیایی نمی شود

سری Xiaomi 12T راهی برخی بازارهای آسیایی نمی شود

سال گذشته شیائومی از گوشی های شیائومی 11 تی و شیائومی 11 تی پرو در بازار جهانی رونمایی کرد. در ابتدای سال جاری، این شرکت Xiaomi 11T Pro را در بازار هند عرضه کرد. در ماه اکتبر، این شرکت شیائومی 12T و 12T Pro را به صورت جهانی معرفی کرد. تاکنون هیچ شایعه ای در مورد عرضه سری 12T شیائومی در هند وجود نداشته است. به نظر می رسد که 12T و 12T Pro ممکن است در هند عرضه نشوند.

وقتی از Kacper Skrzypek از مشاوران اطلاعات پرسیدند که آیا Xiaomi 12Tv و Xiaomi 12T Pro در هند عرضه خواهند شد، او احتمال عرضه 12T Pro در هند را رد کرد. در صحبت کردن در مورد Xiaomi 12T، منبع اطلاعات گفت که “یک نوع هندی برای “plato” (12T) در OTA وجود دارد، اما برای مدت طولانی هیچ رامی وجود نداشت.”

برای کسانی که اطلاعی ندارند، “plato” و “diting” نام‌های رمز مربوط به Xiaomi 12T و 12T Pro هستند. از آنجایی که هیچ رامی برای نسخه هندی Xiaomi 12T وجود ندارد، به نظر می رسد که در هند منتشر نخواهد شد.

شیائومی 12T و 12T Pro با گوشی های پرچمدار مقرون به صرفه با قیمت حدود 40000 روپیه (483 دلار) در بازار هند رقابت می کردند. با این حال، این شرکت ممکن است استراتژی متفاوتی برای رقابت با پرچمداران مقرون به صرفه سایر برندها در سال 2023 داشته باشد.

سال گذشته، Redmi گوشی‌های Redmi Note 11 Pro و Note 11 Pro+ را در بازار چین عرضه کرد. هر دو دستگاه مجهز به Dimensity 920 SoC بودند. نوت 11 پرو در بازار هند به Xiaomi 11i و Xiaomi 11i HyperCharge تغییر نام داد.

گزارشی از ماه اکتبر ادعا کرد که Redmi Note 12 Pro+ که در همان ماه در چین عرضه شد، در بازار هند به Xiaomi 12i HyperCharge تغییر نام خواهد داد. از آنجایی که گفته می شود Redmi Note 12 Pro+ که در تاریخ 5 ژانویه در هند عرضه می شود، مشابه همتای چینی خود است، مشخص نیست که آیا Xiaomi 12i HyperCharge در هند عرضه خواهد شد یا خیر. همچنین هیچ خبری در مورد شیائومی 12i وجود ندارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی تاشو Mix Fold 3 شیائومی معرفی شد

نظرات در مورد : سری Xiaomi 12T راهی برخی بازارهای آسیایی نمی شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *