گوشی لاوا Blaze 2 راهی بازار شد

گوشی لاوا Blaze 2 راهی بازار شد

لاوا بالاخره گوشی هوشمند سطح پایه Blaze 2 خود را عرضه کرد. Blaze 2 دارای ویژگی هایی مانند صفحه نمایش 6.5 اینچی 90 هرتزی، پردازنده UNISOC T616، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، شارژ سریع 18 واتی و بدنه عقب شیشه ای است.

با شروع قیمت گذاری دستگاه، لاوا Blaze 2 در هند 8999 روپیه قیمت دارد. این دستگاه در رنگ‌های آبی شیشه‌ای، مشکی شیشه‌ای و نارنجی شیشه‌ای موجود است و از 18 آوریل می‌توان آن را از طریق فروشگاه اینترنتی آمازون هند و لاوا خریداری کرد. توجه داشته باشید که قیمتی که در بالا ذکر کردیم، قیمت ویژه عرضه دستگاه است و احتمالاً پس از مرحله اولیه افزایش خواهد یافت. Lava یک سرویس رایگان در خانه برای Lava Blaze 2 ارائه می دهد که خدمات را در نزدیکی مشتری قرار می دهد.

با توجه به مشخصات دستگاه، Lava Blaze 2 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی HD+ با نرخ نوسازی 90 هرتز است. در قسمت سخت افزاری، این دستگاه به یک پردازنده هشت هسته ای UNISOC T616 مجهز شده که با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه می شود، که امتیاز افزایش بیشتر تا 1 ترابایت را با کمک کارت SD خارجی دارد. از نظر نرم افزاری، Lava Blaze 2 سیستم عامل اندروید 12 را دربرمی گیرد.

در بخش دوربین، Blaze 2 یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی در عقب دارد، در حالی که قسمت جلو، دستگاه فضایی را برای یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی ارائه می دهد. این دستگاه دارای بخش عقب شیشه ای است، چیزی که در دستگاه های با قیمت کمتر از 10000 روپیه در هند چندان رایج نیست. در مورد بخش امنیتی، Lava Blaze 2 از بازکردن قفل صورت پشتیبانی کرده و همچنین دارای یک اسکنر اثر انگشت فیزیکی است که در زیر دکمه پاور تعبیه شد. در نهایت، Lava Blaze 2 باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی دارد.

در اخباری مرتبط لاوا بر روی گوشی هوشمند Agni 2 5G در حال کار است و انتظار داریم بزودی از راه برسد. در اوایل ماه فوریه امسال، مشخصات کلیدی گوشی و جدول زمانی عرضه آن اعلام شد. ماه گذشته نیز در پلتفرم بنچمارک Geekbench رویت شد. اکنون اطلاعات جدیدی در مورد گوشی هوشمند آینده به صورت آنلاین منتشر شده است. انتظار می رود Agni 2 5G به عنوان جانشین Agni 5G سال گذشته وارد بازار شود.

بیشتر بخوانید  گوشی لاوا Agni 2 5G با چیپ Dimensity 7050 معرفی شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی لاوا Blaze 2 راهی بازار شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *