سری Redmi K60 هفته آینده معرفی می شود

سری Redmi K60 هفته آینده معرفی می شود

پس از رونمایی از سری پریمیوم شیائومی 13 در چین در اوایل ماه جاری، شیائومی اکنون در حال آماده شدن برای رونمایی از جدیدترین پرچمداران مقرون به صرفه خود با نام تجاری Redmi است. این شرکت تأیید کرده است که سری Redmi K60 را در تاریخ 27 دسامبر در چین عرضه خواهد کرد و این خط تولید شامل سه دستگاه با پرچمداران Qualcomm و MediaTek SoC خواهد بود.

شیائومی رویداد راه اندازی را در یک رشته پست اخیر در Weibo اعلام کرد و نام سه دستگاه آینده سری Redmi K60 – Redmi K60، Redmi K60 Pro و Redmi K60E را فاش کرد. این شرکت همچنین تایید کرد که Redmi K60 Pro دارای آخرین SoC پرچمدار کوالکام، اسنپدراگون 8 نسل 2 است، در حالی که Redmi K60 و Redmi K60E معمولی به ترتیب دارای Snapdragon 8+ Gen 1 و MediaTek Dimensity 8200 خواهند بود. علاوه بر این، شیائومی اعلام کرده است که پریمیوم ترین دستگاه این خط، Redmi K60 Pro، با حداکثر 16 گیگابایت حافظه LPDDR5X و 512 گیگابایت حافظه UFS 4.0 عرضه خواهد شد.

اگرچه این شرکت جزئیات دیگری را فاش نکرده است، اما اطلاعات فاش شده قبلی نشان می دهد که Redmi K60 و Redmi K60 Pro با رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 عرضه خواهند شد، در حالی که Redmi K60E MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 را اجرا خواهد کرد. ما انتظار داریم شیائومی اطلاعات بیشتری را به اشتراک بگذارد. جزئیات در روزهای منتهی به راه اندازی، و ما به محض کسب اطلاعات بیشتر به شما اطلاع خواهیم داد.

همانطور که قبلا گفته شد، شیائومی هفته آینده از سری Redmi K60 در چین رونمایی خواهد کرد. این دستگاه ها سال آینده وارد بازارهای جهانی خواهند شد، اما می توانند با نام های تجاری مختلف عرضه شوند. شیائومی سابقه تغییر نام دستگاه‌های سری Redmi K را به عنوان دستگاه‌های شیائومی و پوکو در بازارهای جهانی دارد و ما انتظار داریم که این شرکت در مدل‌های آینده نیز همین کار را انجام دهد.

آیا منتظر سری Redmi K60 هستید؟ کدام یک از این سه دستگاه را هیجان زده کرده اید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر رندر گوشی REDMI K60

نظرات در مورد : سری Redmi K60 هفته آینده معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *