هوآوی Watch 4 از ارتباط ماهواره ای استفاده خواهد کرد

هوآوی Watch 4 از ارتباط ماهواره ای استفاده خواهد کرد

سری هوآوی Watch 3 دو سال پیش راه اندازی شد. به نظر می رسد این شرکت در تلاش است تا سری جدید Huawei Watch 4 Series را راه اندازی کند که علاوه بر این جالب در طراحی آن، استفاده از مواد Zircon همراه خواهد بود. این ساعت برای اولین بار در صنعت خواهد بود که قابلیت های ارتباطی ماهواره ای را در بر می گیرد و آن را به یک افزودنی هیجان انگیز برای دنیای پوشیدنی ها تبدیل می کند.

هوآوی Watch 4 یک ماده زیرکون منحصر به فرد در اطراف شماره گیری را نشان می دهد که به دلیل دوام و مقاومت در برابر انتشار ترک شناخته شده است. این ماده چهار برابر سخت تر از فولاد است و با گذشت زمان سن ندارد ، و اطمینان می دهد که ساعت زیبایی شناسی طراحی خود را برای مدت طولانی حفظ می کند. پیش بینی می شود هواوی از این ماده در نسخه ممتاز ساعت 4 استفاده کند و آن را به یک افزودنی گران قیمت به بازار تبدیل کند.

جدا از طراحی منحصر به فرد خود ، Huawei Watch 4 نیز برای انقلابی در نحوه برقراری ارتباط ما قرار دارد. این ساعت از قابلیت های ارتباطی ماهواره ای برخوردار خواهد بود و به کاربران امکان می دهد پیام های پیامکی را بدون تکیه بر شبکه تلفن همراه ارسال کنند. این یک پیشرفت چشمگیر است ، زیرا باعث می شود هواوی ساعت 4 به اولین ساعت هوشمند در صنعت باشد که این ویژگی را در بر می گیرد. طبق یک نشت اخیر ، Huawei Watch 4 و Watch 4 Pro Passed WiFi به ترتیب با Codenames Arc (ARCH) و MDS (MEDUSA).

در حالی که هواوی هنوز تاریخ راه اندازی Watch 4 را تأیید نکرده است ، ما انتظار داریم پیشرفت های چشمگیری نسبت به سلف آن داشته باشیم. ترکیب قابلیت های ارتباطی ماهواره ای و استفاده از مواد زیرکون فقط دو نمونه از ویژگی های نوآورانه است که انتظار می رود هواوی با ساعت 4 به میز بیاید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی هوآوی Pocket S راهی بازار شد

نظرات در مورد : هوآوی Watch 4 از ارتباط ماهواره ای استفاده خواهد کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *