گوشی Honor Play5 Vitality Edition در 25 اکتبر رونمایی می شود

گوشی Honor Play5 Vitality Edition در 25 اکتبر رونمایی می شود

شرکت آنر در نظر دارد بزودی از گوشی میان رده جدید خود تحت عنوان Honor Play5 Vitality Edition با طراحی آشنا و مشخصات کلیدی قابل قبول رونمایی کند. به تازگی جزئیات تازه درباره این مدل فاش شد.

در اوایل سال جاری ، در ماه آوریل ، Honor یک تلفن هوشمند با نام Honor Play 5T Vitality Edition با قیمت 1299 یوان عرضه کرده بود. اکنون ، این شرکت آماده است تا یک تلفن هوشمند جدید با نام تجاری Vitality Edition در چین عرضه کند.

امروز ، Honor با به اشتراک گذاشتن یک پوستر تیزری تأیید کرد که Honor Play5 Vitality Edition به طور رسمی در بازار داخلی این شرکت در چین در 25 اکتبر عرضه می شود. ما انتظار داریم که این شرکت در روزهای آینده و پیش از عرضه رسمی ، جزئیات بیشتری را در مورد این تلفن از طریق تیزرها به اشتراک بگذارد.

به نظر می رسد که این شرکت مجموعه ای از دستگاه ها را برای فروش آتی Double 11 در چین که در 11 نوامبر برگزار می شود ، آماده می کند. در کنار این دستگاه ، شرکت همچنین قرار است Honor X30 Max و Honor X30i را روانه بازار کند.

گوشی هوشمند Honor Play5 در ماه مه سال جاری به طور رسمی در چین معرفی شد. این صفحه نمایش 6.53 اینچی از نوع OLED است که وضوح صفحه نمایش Full HD+ را 1080 در 2400 پیکسل ارائه می دهد. یک بریدگی قطره ای در بالای صفحه وجود دارد که دارای یک عکس سلفی 16 مگاپیکسلی است.

در پشت ، دستگاه دارای یک دوربین چهارگانه است که شامل یک سنسور دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی ، یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی ، یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی به همراه یک فلاش LED است.

در زیر کاپوت ، از پردازنده MediaTek Dimensity 800U ، همراه با 8 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می کند. این گوشی دارای سیستم عامل اندروید 10 با رابط کاربری Magic UI 4.0 است و از باتری 3800 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می کند که از فناوری شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بررسی کامل آنر 9 لایت هوآوی

نظرات در مورد : گوشی Honor Play5 Vitality Edition در 25 اکتبر رونمایی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *