سری Mate 50 هوآوی با حالت اضطراری همراهند

سری Mate 50 هوآوی با حالت اضطراری همراهند

انتظار می رود سری میت 50 هواوی ماه آینده معرفی شود. طبق گزارش ها، سری محصول از انواع استاندارد، پرو و ​​RS پورشه دیزاین تشکیل خواهد شد. محصولات آینده به عنوان جانشین سری Mate 40 وارد بازار می شوند. این برند ماه گذشته از HarmonyOS 3.0 با مجموعه ای از ویژگی های جدید رونمایی کرد.

اکنون به گفته یک وبلاگ نویس چینی، سری هوآوی Mate 50 با سیستم عامل HarmongOS 3.0 و همچنین یک ویژگی حالت اضطراری عرضه خواهد شد. همانطور که از نام آن پیداست، حالت اضطراری به کاربران این امکان را می دهد تا در مواقع اضطراری وظایف خاصی را انجام دهند. سناریوهای کاربردی خاصی دارد. وقتی باتری تمام می شود، حالت اضطراری از تماس ها، پیام های متنی و عملکردهای اسکن پشتیبانی می کند. به عنوان مثال، هنگامی که شارژ تلفن قطع می شود، کاربران می توانند کد مکان را اسکن کرده و برای گرفتن پاور بانک وارد مرکز خرید شوند. هنوز مشخص نیست که این ویژگی چگونه عمل خواهد کرد. این احتمال وجود دارد که سیستم تلفن در پایان استفاده اضطراری انرژی کمی ذخیره کند.

این وبلاگ نویس همچنین اضافه کرد که نسخه استاندارد میت 50 به جای اسنپدراگون 888 4G که قبلا گزارش شده بود، از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 استفاده می کند. انتظار می‌رود نسخه‌های Pro و RS Porsche Design به چیپست‌های Kirin 9000S مجهز شوند.

همانطور که برای HarmonyOS 3.0، مجموعه ای از ویژگی های جدید از جمله ویجت کارت جهانی، HyperTerminal، ارتقاء عملکرد، حریم خصوصی و بهبود امنیت را در خود جای داده است. جزئیات بیشتری در کار نیست و باید منتظر اخبار موثقی باقی ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  افزایش طول عمر باتری هوشمند هوآوی میت 10 پرو

نظرات در مورد : سری Mate 50 هوآوی با حالت اضطراری همراهند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *