ارائه اپ استور اختصاصی توسط کمپانی هوآوی

هوآوی

شرکت هوآوی که چند سالی است وارد بازار گوشی های هوشمند شده است با تلاش فراوان توانست جایگاه بسیار مناسبی را در میان شرکت های بزرگ و با سابقه برای خود پیدا کرده و به یکی از رقیبان سر سخت تولید کنندگان گوشی های هوشمند تبدیل شده است. حال با ارائه اپلکیشن فروشگاه اختصاصی خود , باری دیگر توجه همگان را به خود جلب کرد.

کمپانی هوآوی , پس از دو شرکت فعال اپل و سامسونگ به عنوان سومین شرکت بزرگ تولید کننده گوشی های هوشمند تلفن همراه شناخته شده است. این شرکت برای رضایت بیشتر کاربران خود ,اپلیکیشنی با اسم  App Gallery را ارائه داده است و یک نکته بسیار مثبت درباره این اپ این است که گوشی‌ های شیائومی نیز می توانند آن را دانلود کنند و حتی این برنامه به صورت پیش فرض روی دو گوشی که اخیرا توسط این شرکت معرفی شده اند ( P20 و P20 pro ) نصب شده است.

هوآوی

هواوی با این کار قصد داشته بسیاری از نیاز های کاربران آسیایی را برطرف سازد از این رو اپلیکیشن‌ های فراوانی از دسته‌ های گوناگون را در این برنامه قرار داده است. وی چت , QQMusic و Amap , فیس بوک , اینستاگرام و… برخی از آن ها می باشند. کاربران گوشی های هوآوی , برای این‌ که به این اپ استور دسترسی داشته باشند ابتدا باید , گزینه‌ ای تحت عنوان دانلود اپلکیشن‌ های متفرقه را در گوشی خود اکتیو نمایند و به آدرس wap2.hispace.hicloud.com بروند در این صورت اپ استور هوآوی به صورت خودکار برای آن ها دانلود می شود.

برای غیر فعال کردن آن باید به بخش تنظیمات رفته و از قسمت زبانه‌ ی Me , برنامه را غیر فعال کرد. اگر قصد پاک کردن اپ را داشته باشید به هیچ عنوان نگران برنامه های دانلود شده خود نباشید چرا که برای آن ها اتفاقی نمی افتد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ارائه اپ استور اختصاصی توسط کمپانی هوآوی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *