سری گوشی Realme C30 بزودی از راه می رسند

سری گوشی Realme C30 بزودی از راه می رسند

سری C ریلمی امسال شاهد تغییراتی در طراحی خواهد شد. شرکت‌ مورد اشاره اخیرا در سری C گوشی‌های Realme C31 و Realme C35 را معرفی کرد. هر دو گوشی، با وجود پیروی از نشانه‌های طراحی پشتی مدل‌های بالاتر، ظاهر بهتری نسبت به مدل‌های قبلی خود ارائه می‌دهند. Madhav Sheth از Realme اکنون فاش کرده است که یک مدل دیگر از سری C وجود دارد که قرار است بزودی معرفی شود. اسمارتفونی که طراحی مشابه یا بهتری را به ارمغان می‌آورد و به یک مدل متفاوت است.

Sheth در آخرین مصاحبه خود که در مورد Realme C30 معرفی نشده با BGR.in گفتگو کرد. وی اظهار داشت که احتمالا علاقمندان این برند بزودی گوشی Realme C30 و انواع آن را ملاقات می کنند. در مورد اینکه چه چیزی باید انتظار داشته باشیم؟ Sheth به طراحی زیباتر اشاره کرد، احتمالاً طراحی برگرفته از بخش عقب Realme C31/C35 و برخی ویژگی بهتر.

C30 علاوه بر طراحی، بهبود عملکرد را نیز به ارمغان خواهد آورد و یک گزینه خاص در میان گوشی های اقتصادی است. از آنجایی که Realme C30، همانطور که از نامش پیداست، در جایی نزدیک به C31 قرار خواهد گرفت، انتظار داریم قیمت آن تهاجمی باشد.

هیچ جزئیات واضحی در مورد مشخصات یا محدوده قیمت آن وجود ندارد، اما ما انتظار داریم که سخت‌افزار سطح پایه مانند چیپست UNISOC داشته باشد. در اخباری مرتبط پس از عرضه Realme GT Neo 3، اکنون این برند در حال کار بر روی تلفن هوشمند آینده Realme GT Neo 3T است. این گوشی در واقع نسخه کوچک‌تر از Neo 3 و جانشین GT Neo 2T سال گذشته خواهد بود. در جدیدترین اخبار پیرامون این تلفن، در وب سایت های گواهی 3C و Geekbench چین شاهد رویت شدن دستگاه بودیم.

Realme GT Neo 3T دارای شماره مدل RMX3372 در هر دو گواهینامه است. این دستگاه امتیازات قابل توجهی در Geekbench نسخه 5 کسب کرده که می توان به امتیاز 979 در بخش تک هسته و 3047 در بخش چند هسته پرداخت.

چنین امتیازی را باید تنها از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 870 انتظار داشت که فرکانس پایه 1.8گیگاهرتزی داشته و فرکانس حداکثری آن هم به 3.19 گیگاهرتز می رسد. گذشته از آن دستگاه با حافظه رم 8 گیگابایتی و سیستم عامل اندروید 12 به فروش خواهد رسید.

بیشتر بخوانید  رویت شدن مجدد گوشی Realme Q5 Pro در Geekbench

علاوه بر این، گواهینامه 3C همچنین فاش کرده که این گوشی دارای قابلیت پشتیبانی از شارژ 11 واتی و 7.3 آمپر است و این یعنی با شارژ سریع 80 واتی به فروش می رسد. این در حالی بوده که نسل پیشین شارژ سریع 65 واتی داشت.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سری گوشی Realme C30 بزودی از راه می رسند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *