سری گلکسی M و F سامسونگ اندروید 13 دریافت می کنند

سری گلکسی M و F سامسونگ اندروید 13 دریافت می کنند

سامسونگ عرضه آخرین به‌روزرسانی One UI 5.0 را برای گوشی‌های سری گلکسی F و گلکسی M آغاز کرده است. این شرکت به‌روزرسانی سیستم‌عامل اندروید 13 را با رابط کاربری One UI 5.0 در بالای شش گوشی سری M عرضه کرده است.

این شرکت از طریق یک بیانیه مطبوعاتی تأیید کرده است که به‌روزرسانی One UI 5.0 برای گوشی‌های هوشمند Galaxy M53، Galaxy M52 5G، Galaxy M33، Galaxy M32 5G، Galaxy M32 و Galaxy M13 5G در دسترس است.

One UI 5.0 چندین ویژگی جدید را برای بهبود تجربه کاربری اضافه می کند. اکنون کاربران می توانند عکس ها و ویدیوها را برای ویرایش، بهبود و شخصی سازی آن در صفحه قفل آپلود کنند. کاربران همچنین می توانند بسیاری از ویجت ها را در یک ویجت واحد ترکیب کنند تا فضایی را در صفحه اصلی خالی کنند. گزینه های منو برای سهولت دستیابی به میزان صدای زنگ و سطوح لرزش دوباره طراحی شده اند.

علاوه بر این، ارتقاء شامل حداکثر 16 تم رنگی از پیش تنظیم شده بر اساس کاغذ دیواری است. کاربران می توانند به سرعت و به سادگی افراد، اشیاء، سایه ها و بازتاب های ناخواسته را با ابزار Object Eraser از تصاویر حذف کنند. تصاویر قدیمی به لطف Photo Remaster واضح تر می شوند، که استاندارد تصویر اصلی را بالا می برد. سامسونگ گفته است که فقط دستگاه‌های منتخب سری گلکسی M از Object Eraser و Photo Remaster پشتیبانی می‌کنند.

برای انجام چند کار، One UI 5.0 حالت های پاپ آپ یا تقسیم صفحه را از طریق ویژگی Split Screen View ارائه می دهد. تنها با یک حرکت کشیدن انگشت، کاربران می توانند چندین پنجره و همچنین از لیست برنامه های اخیر و لبه برنامه ها باز کنند.

نگاهی سریع به وضعیت چندین ویژگی امنیتی گوشی‌های هوشمند، مانند برنامه‌هایی که به دوربین، میکروفون و تنظیمات مکان دسترسی دارند، از طریق داشبورد امنیتی و حریم خصوصی جدید ارائه می‌شود. داشبورد همچنین پیشنهاداتی برای بهبود امنیت گوشی های هوشمند ارائه می دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گلکسی رینگ سامسونگ تا 2025 از راه می رسد

نظرات در مورد : سری گلکسی M و F سامسونگ اندروید 13 دریافت می کنند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *