ساعت Mobvoi TicWatch Pro 3 بزودی آپدیت می شود

ساعت Mobvoi TicWatch Pro 3 بزودی آپدیت می شود

شایعه شده است که ساعت هوشمند Mobvoi TicWatch Pro 3 یکی از مدل هایی است که به روزرسانی Wear OS 3 را دریافت می کند. برخی گزارش‌ها پیش از این اشاره کرده بودند که Mobvoi ممکن است تمام مدل‌های مبتنی بر Snapdragon Wear 4100 خود را به Wear OS 3 ارتقا دهد.

ارتقای Wear OS 3 برای سری ساعت‌های هوشمند Mobvoi ویژگی های زیادی در پی خواهد داشت. پیشتر توسط Gadgets & Wearables گزارش شده بود که Mobvoi به مشتریان TicWatch از زمان‌بندی انتشار Wear OS 3 اطلاع داده است. TicWatch Pro 3 اصلی دارای همان چیپست Snapdragon 4100 است که در مدل های TicWatch Pro 3 Ultra و E3 وجود دارد. ترتیب این بوده که تمام مدل‌های دیگر TicWatch Pro تا زمان عرضه TicWatch Pro 5 به همین شکل باقی بمانند.

توضیح جدیدی توسط Mobvoi به وضوح نشان می دهد که TicWatch Pro 3 واجد شرایط ارتقاء سیستم عامل است. هنوز جزئیات دقیقی در مورد تاریخ انتشار به‌روزرسانی‌های Wear OS وجود ندارد و Mobvoi می‌گوید که چنین اطلاعاتی در وب‌سایت خود ارائه می دهد. اعتقاد بر این است که به‌روزرسانی Wear OS 3 برای ساعت‌های هوشمند Mobvoi به زودی منتشر می‌شود. Mobvoi قبلاً به سه ماهه سوم سال 2023 به عنوان تاریخ انتشار اشاره کرده بود. با این حال، ممکن است با Wear OS 4 که احتمالاً به زودی توسط Google منتشر خواهد شد، این غیر واقعی باشد.

پیش بینی می شود که گوگل در صف نمایش Wear OS 4 در ماه آینده طی رویداد I/O 2023 است. از دیگر موارد قابل انتظار I/O 2023 انتشار اندروید 14 و گوگل پیکسل 7a است. باید دید Mobvoi چگونه از معمای Wear OS 3 عبور خواهد کرد.

در اخباری مرتبط شرکت گوگل قصد دارد بزودی سری گوشی پیکسل 8 را در دو مدل ساده و پرو معرفی کند. این خانواده اکتبر سال جاری از راه خواهد رسید و انتظار داریم با چیپ تنسور نسل سومی همراه باشند.

تاکنون گزارش های مختلفی از سری پیکسل 8 منتشر شد و گزارش جدید طراحی دو مدل را فاش می کند. طبق تصویر این سری نیز شباهت فاحشی به نسل پیشین داشته اما در بخش دوربین نوار عقب آن بزرگ شده و دوربین چهار گانه برای مدل پرو و دو گانه برای مدل استاندارد شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر تیزری Mobvoi از ساعت TicWatch Pro 5

کمی تغییر را می توان در طراحی این دو گوشی احساس کرد. لبه ها دارای انحنا شده تا تجربه کاربری بهتری رقم زند. حاشیه نمایشگر به حداقل رسیده تا دید بهتری به مخاطب دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ساعت Mobvoi TicWatch Pro 3 بزودی آپدیت می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *