گلکسی اس 21 و نوت 21 سامسونگ متفاوت تر از همیشه هستند

سامسونگ

شرکت سامسونگ در نظر دارد هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند پرچمدار خود را معرفی و عرضه کند. برای سال 2021 هم برنامه ریزی کرده سری نوت 21 و اس 21 را رونمایی و عرضه کند. البته مشخص نیست نام نهایی آنها همین باشد زیرا ممکن است با عنوان نوت 30 یا اس 30 معرفی شوند.

به هر حال باید انتظار داشت در مقایسه با نسل های قبلی تحول قابل توجهی پیدا کنند. به گزارش رسانه کره ای The Elec، سامسونگ در نظر دارد سال 2021 پرچمدارانی را معرفی کند که از صفحه نمایش کامل و فول اسکرین برخوردار هستند.

مدتها بود که شایعه می شد سامسونگ به دنبال ارائه گوشی هوشمند با نمایشگر کامل و بی حاشیه است. حال این رسانه فاش کرده کره ای ها در حال توسعه گوشی هوشمند خود با چنین ویژگی هستند.

همیشه این کمپانی پس از چند مدل پرچمداران مشابه، تحول قابل توجهی به وجود می آورد که موجب می شود شاهد اسمارتفون های متحول شده باشیم. در سوی دیگر گفته شده Galaxy Z Fold 3 یک گزینه سورپرایز یا همان تعجب آور خواهد بود. زیرا قرار است برای نخستین در میان محصولات این شرکت به دوربین سلفی زیر نمایشگر مجهز شود. این فناوری نخستین بار توسط شیائومی معرفی شده و بزودی باید آن را در پرچمداران آینده این شرکت مشاهده کنیم.

کم کم سایر شرکت ها هم به چنین فناوری روی خواهند آورد و به عرضه محصولاتی مدرن می پردازند. شرکت کره ای در سری نوت 20، اس 20 و سری A سعی کرده از نمایشگر اولد منعطف بهره گیرد. در گلکسی زد فولد 3 با نمایشگر چند لایه موفق خواهد بود تا دوربین سلفی را در زیر آن بگنجاند. مسئله دیگری که باید با تلاش های HIAA 2 مورد توجه قرار گیرد این است که پوشش روی صفحه نمایش پلی آمید در صفحه نمایش های OLED انعطاف پذیر سامسونگ دارای رنگ زرد مایل به زرد است.

بنابراین رنگ هایی که نور عبور می کند از سوراخ های کوچک موجود در آن به سنسور منتقل می شود ، از نظر تحریف تغییر می کند. از اعتبار رنگ سامسونگ قصد دارد با رویکردهای مختلف سنسور و کالیبراسیون نرم افزار به این مسئله بپردازد ، اما اگر قرار است در صفحه نمایش خود جاسازی شود ، ضخامت سنسور دوربین سلفی نیز باید در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید  هر آنچه از رویداد 5 آگوست آنپکد سامسونگ انتظار داریم

به طور خلاصه باید بیان داشت که نسل بعدی اسمارتفون های سامسونگ ویژگی های جذابی خواهند داشت و بی شک می توانند نظر مخاطب را جلب کنند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گلکسی اس 21 و نوت 21 سامسونگ متفاوت تر از همیشه هستند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *