سری شیائومی پد 6 نیمه نخست 2023 از راه می رسند

سری شیائومی پد 6 نیمه نخست 2023 از راه می رسند

طبق گزارش‌ها، شیائومی در حال کار بر روی تبلت‌های پرچمدار سری Pad 6 شیائومی است. از زمانی که سری پد 5 شیائومی در سال 2021 معرفی شد، گزارش های متعددی حدس می زنند که خط پد 6 در سال جاری در چین عرضه خواهد شد. با این حال، با نزدیک شدن به پایان سال، به نظر می رسد که در سال 2023 پوشش خود را از دست خواهد داد. در یک پوستر جدید Weibo، مشاور دیجیتال چت استیشن، بازه زمانی عرضه سری پد 6 شیائومی را فاش کرده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، سری Pad 6 شیائومی در ابتدای سه ماهه دوم سال 2023 عرضه خواهد شد. او اضافه کرد که برند فرعی شیائومی، Redmi نیز در حال کار بر روی یک تبلت جدید است، اما هیچ جزئیاتی در مورد آن به اشتراک نمی گذارد.

گفته می شود شیائومی پد 6 و پد 6 پرو دارای کدهای مربوطه مانند Pipa و Liuqin هستند. گفته می شود اولی به چیپست اسنپدراگون 870 مجهز شده است، در حالی که دومی احتمالاً با اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 عرضه خواهد شد.

کارشناس اطلاعات نشان داد که هر دو تبلت دارای صفحه نمایش 11 تا 12 اینچی با حاشیه های باریک هستند. تنظیمات دوربین دوگانه در گوشه سمت چپ بالای پنل پشتی هر دو مدل موجود خواهد بود. به نظر می رسد که هر دو دستگاه ممکن است به باتری دو سلولی مجهز شوند.

گزارش های قبلی ادعا کرده بودند که صفحه نمایش AMOLED شیائومی پد 6 پرو از 2880 در 1880 پیکسل و نرخ رفرش 120 هرتز پشتیبانی می کند. همچنین انتظار می‌رود این دستگاه دارای ویژگی‌های دیگری مانند بلندگوهای چهارگانه، پشتیبانی از NFC، صفحه کلید و پشتیبانی از قلم باشد.

حدس زده می شود که شیائومی پد 6 پرو در انحصار بازار چین باقی بماند. از سوی دیگر، شیائومی پد 6 احتمالاً در چین، هند و بازار جهانی عرضه خواهد شد. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا شیائومی این سری را معرفی کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  فروش بالا شیائومی در سه ماهه سوم 2023

نظرات در مورد : سری شیائومی پد 6 نیمه نخست 2023 از راه می رسند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *