هوآوی از تبلت نسل جدید MatePad Pro رونمایی کرد

شرکت هوآوی به تازگی در جریان رویداد هارمونی از چندین محصول جدید رونمایی کرد که باید به تبلت نسل جدید MatePad Pro هم اشاره داشت. تبلتی با سخت افزار قوی و چهره کاملا متفاوت.

امروز هوآوی در جریان رویداد عرضه محصول خود ، جدیدترین تبلت خود را برای MatePad Pro جدید معرفی کرد. این تبلت جدید اکنون سیستم عامل HarmonyOS این شرکت را اجرا می کند.

MatePad Pro جدید با صفحه نمایش 12.6 اینچی AMOLED ارائه می شود و هواوی دقت رنگ Delta E <0.5 را نشان می دهد ، به این معنی که باید رنگ های واقعی را از آن دریافت کنید. همچنین این اولین تبلتی است که از TUV Rheinland گواهینامه Full Care Display 2.0 را دریافت می کند. حاشیه ها در اطراف 5.6 میلی متر هستند و اگر اتفاقاً از آنها متنفر باشید هیچ بریدگی وجود ندارد.

هواوی با استفاده از HarmonyOS صفحه اصلی جدیدی را در MatePad Pro طراحی کرده است و شباهت های زیادی به iPadOS اپل دارد. کاربران می توانند ابزارک های مبتنی بر ابزارک های سرویس HarmonyOS را اضافه کنند و به آنها دسترسی سریع به اطلاعات با طرح بندی قابل تنظیم را می دهند. هواوی می گوید امیدوار است که به مرور تعداد بیشتری از این ابزارک ها اضافه شود. MatePad Pro جدید دارای چند وظیفه بهبود یافته است ، بنابراین می توانید دو نمونه از برنامه مشابه را در کنار هم باز کنید.

هواوی می گوید MatePad Pro می تواند مانند رایانه شخصی ، با پشتیبانی از ماوس بلوتوث و پوشش صفحه کلید جدید مورد استفاده قرار گیرد که اکنون از مکانیزم اتصال مغناطیسی و قابلیت شارژ بی سیم بهره می برد. صفحه کلید هم اکنون دارای طراحی تمام اندازه است و به لطف یک دکمه فیزیکی جدید برای فعال کردن دستورات صوتی می توانید از کنترل های صوتی استفاده کنید.

در ادامه موضوع همکاری بین دستگاهی ، از MatePad Pro می توان برای پاسخگویی به تماس های تلفن خود استفاده کرد یا فقط صفحه نمایش تلفن را روی رایانه لوحی آینه کرد. با این حال ، نکته قابل توجه تر ، شما می توانید صفحه رایانه خود را در MatePad Pro آینه کنید ، به شما امکان می دهد از صفحه لمسی برای ایجاد doodles یا ویرایش تصویر استفاده کنید. در غیر این صورت ، می توانید از رایانه لوحی برای گسترش صفحه رایانه خود استفاده کنید.

بیشتر بخوانید  رابط کاربری EMUI 9.0 هوآوی مبتی بر اندروید 9 رونمایی شد

با حرکت به سمت صدا ، MatePad Pro اولین تبلت هواوی با هشت بلندگو است که نوید “باس عمیق ، سه گانه تیز” و صدای کلی دقیق را می دهد. این گوشی همچنین دارای چهار میکروفون است: سه عدد در کنار قاب و یک عدد در پشت در نزدیکی دوربین ها ، امکان ضبط صوتی 360 درجه با فاصله تا پنج متر را دارد. این میکروفون ها همچنین از الگوریتم های کاهش نویز AI برای کاهش صدای میکروفون در هنگام مکالمه برخوردار هستند.

MatePad Pro همچنین دارای سه دوربین در پشت است که شامل یک دوربین اصلی 13MP به همراه دو دوربین دیگر است. یکی از آنها یک دوربین با زاویه فوق العاده عریض است و دیگری یک دوربین با اندازه گیری عمق است تا تجارب AR را امکان پذیر کند.

از نظر عملکرد ، هواوی از چیپست Kirin 9000E در داخل تبلت استفاده می کند و از Wi-Fi 6 با سرعت حداکثر 1.8Gbps پشتیبانی می کند ، با تنظیم آنتن برای دریافت بهترین سیگنال از هر موقعیتی ، طراحی شده است. هواوی می گوید برای دوام باتری ، باتری 10،050 میلی آمپری می تواند با شارژ 14 ساعت دوام بیاورد.

هواوی همچنین M-Pencil ، قلم هوشمند جدید خود را برای MatePad Pro با نوک شفاف جدید معرفی کرد که به شما امکان می دهد کارهای داخلی سخت افزار را ببینید. قلم جدید دارای برخی ویژگی ها مانند امکان تعویض بین قلم مو و پاک کن با دو ضربه زدن به کنار قلم است. ویژگی های دست خط هوشمند وجود دارد ، مانند تبدیل جداول و نمودارها با دست به نمودارهای حرفه ای تر.

Huawei MatePad Pro در سه رنگ شامل Silver Frost ، Grey Matte و Green Olive در دسترس خواهد بود. در گزینه رنگ سبز زیتونی از یک صفحه پشتی چرمی وگان با بافت دانه ای برای راحتی بیشتر استفاده شده است. پیش سفارشات امروز با قیمت 782 دلار برای مدل فقط Wi-Fi با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی آغاز می شود. M-Pencil با قیمت 93.80 دلار و کاور صفحه کلید مغناطیسی با قیمت125.12 دلار در دسترس خواهد بود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هوآوی از تبلت نسل جدید MatePad Pro رونمایی کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *