ساندبار گیمینگ Leviathan V2 ریزر معرفی شد

ساندبار گیمینگ Leviathan V2 ریزر معرفی شد

ریزر جدیدترین تجهیزات جانبی بازی خود را با نام ساندبار Leviathan V2 معرفی کرد. این شرکت ادعا می‌کند که این اولین ساندبار گیمینگ در جهان است که از THX Spatial Audio پشتیبانی می‌کند، ویژگی‌ای که Razer اغلب در محصولات صوتی گران‌تر خود قرار می‌دهد.

از ویژگی های Razer Leviathan V2 باید به دو درایور با برد کامل، دو رادیاتور غیرفعال، دو توییتر و یک ساب ووفر خاموش شونده اشاره کرد و بنابراین باید یک سیستم صوتی قدرتمند رو به رو خواهید شد. ساب ووفر یک دستگاه جداگانه است و با استفاده از یک کابل اختصاصی به ساندبار متصل می شود. Razer نویدبخش صدایی با برد کامل و با کیفیت بالا برای گیمینگ، فیلم، موسیقی و موارد دیگر را داده است. به لطف استاندارد صوتی THX Spatial Audio  می توان صدا فراگیر و کم نقص را در این ساندبار شنید.

Razer Leviathan V2 برای کار با رایانه های شخصی طراحی شده است و از طریق USB می توان به سیستم متصل کرد، اما از بلوتوث نیز قابلیت اتصال دارد. این بدان معناست که در صورت تمایل می توانید از آن به صورت بی سیم با رایانه شخصی، تلفن هوشمند یا هر دستگاه دیگری که دارای بلوتوث است، استفاده کنید.

ساندبار گیمینگ Leviathan V2 زیبا و باکیفیت

ساندبار گیمینگ Leviathan V2 ریزر معرفی شد

از نظر طراحی، ساندبار دارای پایه‌های جداشدنی است که به کاربران اجازه می‌دهد ارتفاع و زاویه را به دلخواه خود تنظیم کنند. ساندبار به اندازه کافی جمع و جور است که می تواند زیر یک مانیتور قرار بگیرد و ساب ووفر بیشتر به گونه ای طراحی شده است که در کنار هم قرار گیرند. البته ساب ووفر دو برابر ساندبار وزن داشته و بزرگ توسعه یافته تا بتواند باس بزرگی ارائه دهد.

بالای ساندبار همچنین دارای کنترل های سریع صدا و کلید بی صدا میکروفون است. البته از آنجایی که با محصول ریزر رو به رو هستیم، بنابراین از نورپردازی Chroma RGB با 18 ناحیه روشنایی برخوردار است تا تجربه گیمینگ هیجان انگیز رقم زند، بنابراین می توانید محیط دسکتاپ خود را زیباتر سازید. همچنین قابلیت همگام سازی با سایر دستگاه های ریزر هم وجود دارد و از طریق برنامه اختصاصی Razer Audio  می توانید به کنترل ساندبار از طریق گوشی بپردازید. گذشته از آن با برنامه Razer Synapse امکان سینک کردن با سایر دیوایس های ریزر فراهم است. ناگفته نماند با اکولایزر 10 گانه هم همراهی می کند.

بیشتر بخوانید  نسخه جدید هدست گیمینگ ریزر BlackShark V2 Pro معرفی شد

ساند بار ریزر leviathan V2 از امروز با قیمت 249.99 دلار / 249.99 یورو برای خرید در دسترس است. جهت کسب جزئیات بیشتر به وب سایت این شرکت مراجعه کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ساندبار گیمینگ Leviathan V2 ریزر معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *