پردرآمد ترین شغل ها در ایران

پر درآمدترین شغل ها

پردرآمد ترین شغل ها : تا حالا فکر کرده اید در ایران با چه شغلی می توانید درآمد خوبی کسب کنید؟ یا فیش های حقوقی سنگین به چه شغل های مرتبط می باشد؟

با اینکه همه افراد در جامعه دوست دارند برای خود شغلی پر درآمد داشته باشند و به سرعت به آرزوهای خود برسند. در این میان نباید فراموش کنیم که پیدا کردن یک شغل پر درآمد همچنان آسان نیست و باید برای بدست آوردن هر چیزی سختی های زیادی را تحمل کرد.

امروزه متاسفانه شرایطی در جامعه از نظر اقتصادی به وجود آمده و همچنین رکود بر کشور حاکم شده است که بدست آوردن یک شغل پر درآمد را تقریبا برا همه غیر ممکن کرده است و بیکاری به عنوان یکی از معضلات اساسی در کشور می باشد و به زودی هم شاهد اضافه شدن بیشتر از 4 میلیون دانشجو به متقاضیان کار خواهیم بود ، هم اکنون هم در کشور خودمان شاهد جوان های بیکار زیادی هستیم که روزانه به دنبال یک شغل خود در روزنامه ها و آگهی ها جستجو می کنند.

برای هر کارگر (در سال 96 با افزایش 14.5درصدی )  حداقل دستمزد حدود 930 هزار تومان می باشد اما در این میان شغل های وجود دارد که درآمد های بالایی دارند و در فیش های حقوقی آنها مبلغ های سنگینی درج شده ست. حالا سوال اینجاست این افراد با فیش های حقوقی 500 میلیونی و بیشتر چه شغل های دارند و این پول ها را چگونه بدست می آورند؟ این فیش های سنگین حقوقی برای بیش از 50 درصد جامعه آشنا نیست . این در حالی می باشد که برخی از افراد نهایتا حقوق 2 میلیون را در فیش حقوقی خود تجربه کرده اند.

در ادامه نموداری را مشاهده می کنید که به تعداد شغل پر درآمد در ایران اشاره نموده است .

پر در آمدترین شغل هااگر می خواهید روزانه از جدیدترین اخبار تکنولوژی آگاهی داشته باشید با زوم تک همراه شوید.

 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  چگونه پول جمع کنیم؟

نظرات در مورد : پردرآمد ترین شغل ها در ایران

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *