ساندبار حرفه ای ریزر Leviathan V2 Pro معرفی شد

ساندبار حرفه ای ریزر Leviathan V2 Pro معرفی شد

ریزر در رویداد CES 2023 از مجموعه ای از محصولات جدید خود رونمایی کرد. این برند لپ تاپ های Razer Blade 16 و Blade 18 را در کنار ساندبار Razer Leviathan V2 Pro معرفی کرده است. Leviathan V2 Pro مطمئناً یک محصول نوآورانه است که توسط این برند در این رویداد عرضه شده است. از حرکت برای ردیابی سر کاربر استفاده می کند و سپس خروجی صدا را بر اساس آن بهینه می کند. نوار صوتی برای هر کاربر روزمره در نظر گرفته نشده است، بلکه هدف آن ارائه صدای فشرده و کم حاشیه برای گیمرهای رایانه شخصی است.

Razer می‌گوید که Leviathan V2 Pro که با همکاری THX و Audioscenic توسعه یافته است، می‌تواند کاربر را با صدای سه‌بعدی با ترکیب صدای فراگیر شکل‌دهنده پرتو با فناوری هوش مصنوعی ردیابی سر، احاطه کند. نوار صوتی می تواند صدا را با تنظیم پرتوهای صوتی در موقعیت شنونده در زمان واقعی به لطف یک دوربین IR یکپارچه که می تواند مکان کاربر را تشخیص دهد، بهینه کند. قابلیت صدای سه بعدی دارای دو حالت است: بلندگوهای مجازی صوتی فضایی THX برای صدای چند کاناله که یک اتاق را مانند سیستم سینمای خانگی پر می کند و هدست مجازی صوتی فضایی THX برای مواد استریو که طبق گزارش ها صدای موقعیتی را که معمولاً در هدست ها شنیده می شود شبیه سازی می کند.

همچنین دارای افکت های نورپردازی Chroma RGB قابل تنظیم است که در 30 منطقه نوری مجزا پخش شده است. یک ساب ووفر نیز با Razer Leviathan V2 Pro برای بهبود بیس موجود است. در پشت نوار صوتی، یک ورودی اختصاصی 3.5 میلی متری برای ساب ووفر، یک اتصال 3.5 میلی متری دوم برای هدفون، یک رابط آداپتور برق و یک پورت USB-C برای اتصال به رایانه شخصی شما وجود دارد. Leviathan V2 Pro همچنین با بلوتوث 5.0 سازگار است.

با کاهش قیمت، Razer Leviathan V2 Pro با قیمت فوق العاده 399 دلار قیمت گذاری شده است. این گجت در فوریه 2023 به فروش می رسد. نظر شما در مورد این محصول چیست؟ با گذاشتن نظر در کلمات خود در زیر به ما اطلاع دهید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  رونمایی ریزر از نسل جدید لپ تاپ های Blade 15

نظرات در مورد : ساندبار حرفه ای ریزر Leviathan V2 Pro معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *