گوشی منعطف کمپانی سامسونگ تا پایان سال جاری میلادی رونمایی خواهد شد

گوشی منعطف کمپانی سامسونگ

گوشی منعطف کمپانی سامسونگ | تا به امروز بسیاری از کمپانی های معروف دنیا از پرچمداران متفاوتی رونمایی به عمل آورده اند ولی هیچ کدام از این پرچمداران منعطف نبوده اند. اگر خبرهای مربوط به کمپانی سامسونگ را تا به امروز دنبال کرده باشید، قطعا می دانید که این کمپانی تصمیم دارد که در میان گوشی های هوشمند خود از یک گوشی هوشمند منعطف نیز رونمایی به عمل آورد.

گوشی منعطف کمپانی سامسونگ

کمپانی کره ای سامسونگ ماه‌ ها قبل اعلام کرده بود که بر روی نوعیگوشی هوشمند انعطاف‌ پذیر فعالیت می نماید. این کمپانی تا به امروز جزئیات زیادی را در خصوص تاریخ عرضه‌ ی این گوشی هوشمند به‌ بازار اعلام نکرده است؛ با این‌ حال کره‌ ای‌ ها به تازگی به طور رسمی اعلام نموده اند که این گوشی هوشمند در اواخر سال 2018 میلادی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

گوشی منعطف کمپانی سامسونگ

مدیرعامل بخش گوشی های هوشمند کمپانی سامسونگ، اعلام نموده است کرده است که این کمپانی کره ای تصمیم دارد تا قبل از پایان سال جاری میلادی، گوشی هوشمند منعطفش را عرضه نماید. ایشان گفته است که زمان آن فرا رسیده تا سامسونگ، گوشی منعطف خودش را به بازار ارائه دهد. شایعات این اواخر اعلام می کردند که این غول فناوری کره ای تصمیم دارد اولین گوشی هوشمند انعطاف‌ پذیر خود را در اوایل سال 2019 میلادی به‌ بازار عرضه نماید. در عین حال ، به تازگی برخی از گزارش‌ ها منتشر نموده بودند که از قابلیت عرضه‌ ی گوشی انعطاف‌ پذیر توسط رقبای چینی سامسونگ در سال 2018 خبر می داد. مدیرعامل بخش گوشی های هوشمند سامسونگ تقریبا سه هفته ی گذشته مدعی شده بود که این کمپانی به شدیدت علاقه دارد اولین سازنده‌‌ ای باشد که گوشی های منعطف را به‌ بازار عرضه می نماید.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر شماتیکی گوشی های تاشو چینی نسل بعدی

نظرات در مورد : گوشی منعطف کمپانی سامسونگ تا پایان سال جاری میلادی رونمایی خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *