ساعت هوشمند Amazfit GTR 4 معرفی شد

ساعت هوشمند Amazfit GTR 4 معرفی شد

نمایشگاه IFA 2022 این آخر هفته آغاز می‌شود و تاکنون شاهد عرضه‌های زیادی از محصولات در آستانه این رویداد بوده است. رویداد پیشرو نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی امسال در برلین آلمان برگزار می شود. در حاشیه نمایشگاه IFA 2022، آمازفیت از GTR 4 با سنسور نوری جدید BioTracker 4.0 PPG و GPS پیشرفته با دسترسی به پنج سیستم ماهواره‌ای رونمایی کرد.

ساعت هوشمند Amazfit GTR 4 دارای حداکثر 10 حالت ورزشی، ویژگی های تناسب اندام پیشرفته و عملکردهای اضافی از طریق برنامه Zepp است. GTR 4 دارای حالت Track-Run پیشرفته، حالت جدید گلف Swing و سازگاری با Adidas Running است. آمازفیت همچنین قصد دارد از طریق یک به‌روزرسانی، از Strava پشتیبانی کند. همچنین به زودی امکان وارد کردن پارامترهای مسیر از Zepp به GTR 4 و پیمایش مسیر در زمان واقعی وجود خواهد داشت.

Amazfit GTR 4 همچنین یک گجت هوشمند با تمرکز بر سلامت است. دارای سنسور Amazfit’s Bio Tracker 4.0 PPG هم است که می تواند بسیار دقیق تر از مدل قبلی عمل کند. ساعت هوشمند دارای نمایشگر 1.43 اینچی AMOLED و تا 14 روز عمر باتری با استفاده معمولی است. از دستورات صوتی بوسیله دستیار صوتی الکسا داخلی پشتیبانی می کند و در رنگ های چرمی خاکستری، مشکی و قهوه ای موجود است.

Amazfit GTR 4 در اروپا 199.99 یورو (200 دلار) قیمت دارد. هیچ جزئیات کاملی از عرضه جهانی وجود ندارد، اما پیش فروش در منطقه یورو از 2 سپتامبر آغاز می شود، در حالی که در دسترس بودن عمومی برای 12 سپتامبر در نظر گرفته شده است. آلمان، لهستان، فرانسه، ایتالیا، بریتانیا و اسپانیا GTR 4 را در طی ماه اکتبر دریافت می کنند. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت آمازفیت مراجعه کنید.

در اخباری مرتبط پیشتر آمازفیت از ورود سری Bip 3 به بازار ساعت های هوشمند هند خبر داد. Amazfit Bip 3 و Bip 3 Pro دو مدلی هستند که فروش آنها به زودی آغاز می شود. آنها دارای یک صفحه نمایش رنگی 1.69 اینچی هستند که با شیشه 2.5 بعدی و چندین سنسور پوشانده شده است.

مجموعه Amazfit Bip 3 جانشین سری Bip U 2020 می شود. آنها اعلان‌های سریعی را برای عملکردهای مختلف از جمله نظارت بر سلامت ارائه می‌کنند. اندازه گیری اشباع اکسیژن خون می تواند به سرعت در عرض 25 ثانیه انجام شود. سایر ویژگی های سلامتی و تناسب اندام شامل ضربان قلب، خواب، چرخه قاعدگی و نظارت بر استرس است. تا 60 حالت ورزشی نیز در ساعت های هوشمند و همچنین سیستم ارزیابی سلامت PAI به کار گرفته شد.

بیشتر بخوانید  ساعت هوشمند Amazfit Bip 3 معرفی شد

Amazfit Bip 3 از شبکه تلفن همراه تلفن هوشمند برای خدمات GPS استفاده می کند. عملکرد جی پی اس Amazfit Bip 3 Pro از چهار سیستم موقعیت یابی ماهواره ای پشتیبانی می‌کند. این به کاربر کمک می کند تا حرکت خود را با دقت بالا ردیابی کند. هر دو مدل دارای باتری 280 میلی آمپر ساعتی با حداکثر 14 روز فعالیت معمولی هستند. Amazfit Bip 3 و Bip 3 Pro در رنگ های آبی، مشکی و صورتی عرضه خواهند شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ساعت هوشمند Amazfit GTR 4 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *