هدفون TWS جدید E3103 نوکیا عرضه شد

هدفون TWS جدید E3103 نوکیا عرضه شد

دارنده مجوز نوکیا برای منطقه آسیایی RichGo هدفون های بی سیم نوکیا E3103 را عرضه کرده است. هدفون های بی سیم که همان ایربادز شناخته می شوند، این روزها بسیار محبوب شده اند و تقریباً همه تولید کنندگان گوشی های هوشمند هدفون های TWS خود را معرفی کرده اند.

هدفون TWS دارای چندین ویژگی چشمگیر است که شامل جدیدترین قابلیت ارتباطی بلوتوث 5.1 می شود. طراحی شبیه به هدفون E3101 TWS دارد و تفاوت‌های اصلی آن در کنترل‌های لمسی و باتری کوچک‌تر 37 میلی‌آمپر ساعتی در هر گوشی است. این هدفون دارای یک درایور بزرگ 13 میلی متری و یک جعبه شارژ کوچکتر است.

وزن هر هدفون فقط 3.3 گرم بوده و هیچ سر گوش سیلیکونی وجود ندارد. این دستگاه همچنین دارای یک کیس شارژ جمع و جور است که یک باتری 320 میلی آمپر ساعتی را در خود جای داد. کیس شارژ سطح استقامت را 25 ساعت افزایش می دهد در حالی که هر گوشی می تواند تا 7 ساعت دوام بیاورد.

هدفون های نوکیا E3103 TWS دارای استاندارد ضد آب IPX4 هستند که آنها را در برابر باران و عرق در طول جلسات تمرین ایمن می کند. همچنین از دستیارهای صوتی پشتیبانی می کند. E3103 در رنگ‌های سفید، صورتی و مشکی عرضه می‌شود و باید با قیمت مقرون‌به‌صرفه به بازار برسد، اما جزئیات قیمت و در دسترس بودن آن در حال حاضر مشخص نیست.

انتظار داریم بزودی نوکیا و RichGo جزئیات تکمیلی را در اختیار مخاطبان قرار دهند. این هدفون بی سیم رقیبی برای ایربادز برندهایی چون ریلمی، هوآوی و برخی شرکت های دیگر در این منطقه است و احتمالا با قیمتی اقتصادی دردسترس قرار می گیرد. ناگفته نماند که در بحث طراحی شباهتی به نسل قبلی داشته اما نوکیا سعی کرده بهبودی در ظاهر این هدفون بی سیم یا همان TWS به خرج دهد تا بتواند نظر علاقمندان به این هدفون را جلب کند.

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت نوکیا و RichGo مراجعه کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  افزایش فروش نوکیا در سه ماهه سوم 2017

نظرات در مورد : هدفون TWS جدید E3103 نوکیا عرضه شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *