انتشار اطلاعاتی از گوشی وان پلاس 11

انتشار اطلاعاتی از گوشی وان پلاس 11

با توجه به شایعات اخیر، به نظر می رسد OnePlus 11 Pro پریمیوم ترین دستگاه OnePlus باشد و ظاهراً این پرچمدار از نظر سخت افزاری با OPPO Find X6 Pro مطابقت دارد. با این حال، به نظر می رسد که وان پلاس 11 ممکن است موضوعی کاملاً متفاوت باشد.

به گفته افشاکننده Yogesh Brar، گوشی OnePlus 11 مورد علاقه کمی از OnePlus قرار خواهد گرفت و این شرکت در مقابل تصمیم گرفته است تمام تمرکز خود را بر روی OnePlus 11 Pro متمرکز کند. ظاهرا، وان پلاس 11 می تواند به عنوان یک به روز رسانی افزایشی به این سری برسد، با ویژگی هایی که یادآور سری فعلی OnePlus 10 است.

این تعجب آور نخواهد بود، زیرا وان پلاس تمایل دارد به دلیل نبود اصطلاح بهتر  مدل های استاندارد خود را تغییر دهد. امسال، این شرکت به هیچ وجه نتوانست وان پلاس 10 را عرضه کند، در مقابل تنها وان پلاس 10 پرو را در اوایل سال عرضه کردند، سپس مدتی پیش آن را با وان پلاس 10 تی بروزرسانی نمود. OnePlus 10T تا کنون به دلیل سخت افزار ضعیف، نگرانی های دوام و عملکرد ضعیف، استقبال ضعیفی داشته است.

در حالی که OnePlus 11 Pro در این مرحله امیدوارکننده به نظر می رسد و می تواند یک دوربین اصلی در سطح پرچمدار مناسب داشته باشد، حتی OnePlus 11 احتمالاً بسیار ضعیف تر خواهد بود. طرفداران امیدوارند که این شرکت حداقل به مشکلات OnePlus 10T رسیدگی کند، و علاوه بر این، قیمت جذابی دارد و به طور بالقوه OnePlus 11 را به یک پیشنهاد قوی تبدیل می کند.

در اخباری مرتبط در مورد Nothing و محصولات آن هیاهوی بزرگی وجود دارد. این برند با یک جفت هدفون که بسیار مناسب بود، اما زمین را در هم شکسته بود، وارد دنیای فناوری شد. اکنون گزارش‌ها حاکی از کار این شرکت بر روی هدفون‌ TWS جدید است که Nothing Ear (1) Stick نام دارد. در جدیدترین توسعه، این ایرفون در وب سایت IMDA سنگاپور رویت شده است که به عرضه قریب الوقوع آن اشاره می کند.

افشاگر معتبر Mukul Sharma هدفون Nothing Ear (1) Stick TWS را در وب سایت Infocomm Media Development Authority (IMDA) سنگاپور مشاهده کرده است. این لیست جزئیاتی را در مورد مشخصات یا ویژگی های هدفون نشان نمی دهد، اما اشاره می کند که ممکن است به زودی رونمایی شوند.

بیشتر بخوانید  گوشی OnePlus 10 با پردازنده Dimensity 9000 از راه می رسد

قبلاً، Nothing Ear (1) Stick نیز در پایگاه‌های اطلاعاتی گواهی BIS هند، SIRIM مالزی و SGS Fimko با شماره مدل B157 مشاهده شده بود. هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد هدفون TWS آینده تایید نشده است. انتظار داریم به زودی موارد بیشتری فاش شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از گوشی وان پلاس 11

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *