سامسونگ گلکسی A42 5G را به عنوان ارزان ترین گوشی 5جی معرفی کرد

سامسونگ

شرکت سامسونگ به تازگی محصول 5جی جدیدی را به نام گلکسی A42 5G معرفی کرد که باید آن را در نوع خود ارزان‌ترین گوشی هوشمند 5جی دانست. تاکنون اسمارتفون‌های مختلفی با پشتیبانی شبکه 5جی عرضه شدند و ای 42 یکی از ارزان ترین مدل ها به حساب می آید.

سامسونگ این مدل را برای افرادی معرفی کرده که بودجه بالا جهت خرید تلفن هوشمند 5جی نداشته و در سوی دیگر قصد دارند امکانات لازم را در گوشی هوشمند موردنظر مشاهده کنند. طبق اطلاعات اعلام شده، ای 42 دارای نمایشگر ناچ 6.6 اینچی سوپرامولد FHD+ است. این وضوح تصویر در گلکسی ای 41 هم به کار گرفته شده و سامسونگ تصمیم به استفاده مجدد در A42 5g گرفته است.

گذشته از آن دیوایس موردبحث دارای ماژول دوربین عقب مربعی چهارگانه بوده و باید آن را گزینه جذابی دانست. همچنین ترکیب چهارگانه دوربین مشخص نشده چه حسگرهایی برای آن در نظر گرفته شده است.  بدنه اصلی از جنس شیشه و فلز نیست در مقابل شرکت کره ای از پلاستیک بهره گرفته تا چهره جذابی به این مدل ببخشد.

سامسونگ

A42 5G یک فلاش LED هم در زیر ماژول دوربین دارد و خبری از حسگر اثرانگشت در پشت گشوی نیست. در مقابل سامسونگ این حسگر را به زیر نمایشگر منتقل کرده است. متاسفانه شرکت کره ای تنها به برخی اطلاعات بسنده کرده و جزئیات کامل را ارائه نداد. اما A42 5G احتمالا حسگر دوربین عقب 48 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی خواهد داشت.

سیستم عامل آن اندروید 10 کیو بوده و با حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی راهی بازار خواهد شد. باتری نیز احتمالا از نوع 4000 یا 4500 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع 25 واتی است. اطلاعات بیشتر و کافی از این گوشی در دست نیست و باید انتظار داشت در مقایسه با گلکسی ای 51 5جی قیمت کمتری داشته باشد.

انتظار داریم در اواخر امسال جزئیات تکمیلی توسط سامسونگ اعلام شود و نباید به شایعات بی اساس اشاره کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  کسب تاییدیه FCC توسط سری ساعت Galaxy Watch 6

نظرات در مورد : سامسونگ گلکسی A42 5G را به عنوان ارزان ترین گوشی 5جی معرفی کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *