سامسونگ گلکسی اس 7 حافظه ای قابل ارتقا خواهد داشت

سامسونگ گلکسی اس 7 حافظه ای قابل ارتقا خواهد داشت

اگر با محصولات کمپانی سامسونگ آشنا باشید، در اکثر آنها شیار کارت حافظه میکرو اس دی وجود دارد که به وسیله آن حافظه ذخیره سازی را تا حد نیاز بالا ببرید. اما در آخرین پرچمداران این کمپانی با نام های گلکسی اس 6، اس6 اج و اس 6 اج پلاس و همچنین گلکسی نوت 5 ، جایگاهی برای ورود کارت حافظه وجود نداشت و به همین دلیل بسیاری از کاربران از خرید این محصولات نام برده شده پشیمان شدند. اما حال مشخص شده است که سامسونگ از تجربه ی قبلی اش درس گرفته و احتمالا گلکسی اس 7 حافظه ای قابل ارتقا خواهد داشت.

همانطور که گفتیم، در آخرین پرچمداران سامسونگ شیار ورود کارت حافظه حدف شده است اما هنوز هیچ دلیلی برای آن گفته نشده. برخی معتقد اند که سامسونگ به دلیل مسائل مالی دست به چنین کاری زده است. به طوری که هر کس حافظه بیشتری میخواهد طبیعتا باید پول بیشتری برای خرید گوشی اش صرف کند. اما همچنین احتمال میرود که طراحان برای این موضوع تصمیم گرفته باشند و با مسئله ای در زمینه طراحی مواجه شدند.

اکنون گفته میشود که نسل بعدی گلکسی اس، از شیار کارت حافظه بهره خواهد برد و طبق گزارشی که از یک منبع خارجی منتشر شده است، سامسونگ در حال بررسی راه ها ممکن استفاده از اسلات کارت حافظه جانبی در آخرین محصول خود یعنی گلکسی اس 7 است.

این گفته ی جدید تنها در حد یک شایعه پیش از تولید است و در حال حاضر هیچ گفته ی رسمی از برنامه ریزی سامسونگ برای استفاده از کارت حافظه در گلکسی اس 7 و یا باتری قابل تعویض وجود ندارد.

منبع: phandroid

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ال جی و سامسونگ در نمایشگاه CES از گوشی های هوشمند جدیدی رونمایی به عمل می آورند

نظرات در مورد : سامسونگ گلکسی اس 7 حافظه ای قابل ارتقا خواهد داشت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *