درز تصویری از گوشی K92 5G ال جی

شرکت کره ای ال جی در سال جاری بسیار فعال بود و به عرضه پرچمداران و میان رده های متنوعی پرداخت. اما به نظر رسیده بزودی قصد دارد گوشی هوشمند میان رده جدیدی را به نام K92 5G که بخشی از خانواده سری K است، معرفی و عرضه دارد.

شرکت Cricket Wireless با اتکا به AT&T، شبکه 5جی را در اختیار شهروندان ایالات متحده قرار می دهد. براساس گزارش تازه انتشاریافته بزودی K92 به عنوان بخشی از خانواده K90 با پشتیبانی این شبکه از راه می رسد.

گذشته از درز اطلاعات، تصویر رندر کی 92 فاش شده که از صفحه نمایش حفره ای و دوربین عقب چهارگانه منفصل مربعی و فلاش مربعی پرنور برخوردار است. چنین سبک طراحی برای نخستین بار به کار گرفته می شود و تاکنون شاهد آن نبودیم. در بخش کناری حسگر اثرانگشت و کلید اختصاصی Google اسیستنت گنجانده شد.

ال جی

به نظر می رسد هدف ال جی از عرضه K92 فروش جانشین Q92 5G است که از طراحی بروزرسانی شده و مشخصات کلیدی قابل توجه بهره می برد. K92 در بخش عقب دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی داشته و این در حالی است که نسل قبلی حسگر اصلی 48 مگاپیکسلی داشت و به جای فلاش تک LED حال فلاش چهارگانه دارد.

جزئیات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند بزودی ال جی این گوشی میان رده را معرفی کند. نسل جدید اسمارتفون ها دارای نمایشگر حفره ای دارند و شامل دوربین عقب چندگانه می‌شوند. باید انتظار داشت تا LG بزودی کی 92 نسخه 5جی را با ویژگی هایی که دارد عرضه کند.

ناگفته نماند در بخش عقب کلمه Voice هم به نظر می رسد. ال جی در نظر دارد هر سال نسل جدیدی از محصولش را معرفی کند و K92 یکی از آنهاست. تاکنون چند مدلی از سری K معرفی شده و  ال جی K92 جدیدترین نسخه از این خانواده میان رده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سیر تکاملی تکنولوژی در سال 2021: دور کاری و بازی کردن در خانه

نظرات در مورد : درز تصویری از گوشی K92 5G ال جی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *