سامسونگ و برگزاری کنفرانسی در 28 ژوئن

Mi-Watch-1

شرکت سامسونگ در نظر دارد 28 ژوئن طی ایونت MWC 2021 آنلاین کنفرانسی را برگزار کند. این کنفرانس احتمالا با معرفی برخی محصول همراه باشد و البته از جزئیات آن با خبر نیستیم.

بیماری همه گیر COVID-19 بسیاری از جنبه های زندگی ما را تغییر داد. یکی از پیامدهای مستقیم اقدامات قرنطینه ای برای جلوگیری از گسترش بیشتر ویروس بود. به همین دلیل ، بسیاری از رویدادهای عمومی مجبور به سازگاری و تغییر شکل به قالب های فقط آنلاین شدند. در سال 2020 ، بازگشت برخی از حوادث را به صورت ترکیبی مشاهده کردیم. با این حال ، برخی از شرکت های فناوری مانند سامسونگ تصمیم گرفتند از فرم فقط آنلاین پیروی کنند. این مورد سامسونگ است که پس از ماه ها سرانجام کنفرانس جهانی موبایل خود را در 28 ژوئن برگزار می کند.

پس از لغو نسخه سال گذشته ، کنفرانس موبایل کنگره جهانی 2021 در پایان این ماه برگزار می شود. در حالی که کنفرانس بارسلونا حداقل برخی از شرکت کنندگان فیزیکی خود را خواهد داشت ، سامسونگ در میان شرکت هایی است که سخنرانی های اصلی دارد. الون ماسک از اسپیس ایکس و تسلا نیز در این مراسم شرکت خواهد کرد. تا آنجا که به شرکت کره ای مربوط می شود ، شرکت اصلی آن را برای 28 ژوئن تأیید کرد.

Mi-Watch-1

گمانه زنی های زیادی در مورد نوع محصولاتی که سامسونگ در این کنفرانس ارائه می دهد وجود دارد. ما منتظر اعلامیه های بزرگی در رابطه با سخت افزار نیستیم. به هر حال ، این شرکت اکنون رویدادهای خاص خود را برای عرضه های بزرگ مانند تلفن های هوشمند یا تبلت ها دارد. با این حال ، این شرکت ممکن است از این رویداد برای انتشار جزئی گوشی های هوشمند استفاده کند و همچنین جزئیات نرم افزار آینده خود را با نام One UI 4.0 فاش کند. به روزرسانی سیستم عامل بعدی براساس Android 12 انجام خواهد شد. این شرکت قبلاً تیزر مربوط به ناکس و برخی از فرم های دستگاه آن را به اشتراک گذاشته است. به همین دلیل ، ما همچنین باید انتظار چیزی در رابطه با حریم خصوصی و امنیت را داشته باشیم.

یادداشت سامسونگ در مورد معرفی MWC 2021 آینده خود همچنین نشان دهنده ویترین پوشیدنی است. مطبوعات حاکی از آن است که در این کنفرانس “چشم انداز سامسونگ برای آینده ساعت های هوشمند که تجربیات جدیدی را برای کاربران و فرصت های جدیدی را برای توسعه دهندگان فراهم می کند” صحبت خواهد کرد. این واضح است که مشارکتی است که سامسونگ و گوگل به منظور ادغام WearOS مبتنی بر اندروید و سیستم عامل Tizen سامسونگ که ساعتهای هوشمند این شرکت را تأمین کرده است ، به توافق رسیده اند. این دیگر جای تعجب نیست ، سامسونگ ساعت های هوشمند جدید خود را با نسخه جدید WearOS به ارمغان می آورد.

بیشتر بخوانید  قیمت گلکسی اس 22 سامسونگ به دلیل رسوایی GOS در کره کاهش یافت

غول جستجو از کنفرانس Google I / O 2021 خود برای معرفی نسخه جدیدی از سیستم WearOS خود استفاده کرد. سیستم عامل جدید با همکاری سامسونگ ساخته شده است. ما انتظار داریم سامسونگ یکی از بزرگترین شرکتهایی باشد که از این تغییر جدید سود می برد. ما کنجکاو هستیم که ببینیم ساعت های هوشمند فعلی که از سیستم عامل Tizen پشتیبانی می کنند چه اتفاقی می افتد.

اگر می خواهید در مورد به روزرسانی نرم افزار آینده سامسونگ اطلاعات بیشتری کسب کنید ، بیایید با ما در رویداد هفته آینده همراه باشید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سامسونگ و برگزاری کنفرانسی در 28 ژوئن

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *