رندر هدفون جبرا Elite 8 Active فاش شد

رندر هدفون جبرا Elite 8 Active فاش شد

روز گذشته رندرهای دو هدفون بوز QuietComfort Ultra و Ultra TWS به صورت آنلاین منتشر شد. اکنون، رندرها و ویژگی‌های کلیدی دو هدفون جدید TWS از Jabra به بیرون درز کرده است که به ما نگاهی می دهد. هدفون TWS برند دانمارکی Elite 8 Active و Elite 10 Active هستند. مدل مذکور احتمالا جانشین Elite 7 Active خواهد بود.

هر دو هدفون جبرا Elite 8 Active و Elite 10 از نوع TWS درون گوش با نوک گوش سیلیکونی هستند. از آنجایی که هدفون ها فاقد پایه هستند، کاربران می توانند با ضربه زدن بر روی سطح دستگاه عملکردهای مختلفی را انجام دهند. هر دو هدفون TWS در سایزهای مختلف سیلیکونی عرضه می شوند. جعبه خرده‌فروشی لو رفته Elite 8 Active نشان می‌دهد که این هدفون‌ها دارای گواهی IP68 هستند در حالی که کیس دارای رتبه IP54 است. همچنین با جبرا ShakeGrip یک جاسازی ایمن در گوش ارائه می دهد.

جعبه‌های خرده‌فروشی جبرا Elite 8 Active و Elite 10 نشان می‌دهند که دارای قابلیت حذف نویز فعال ترکیبی (ANC) و پشتیبانی از حذف فعال نویز خواهند بود. هدفون TWS دارای دستیار صوتی، پخش Spotify Tap و اتصال سریع گوگل خواهد بود. Elite 10 همچنین به پشتیبانی Dolby Atmos مجهز است. جعبه های خرده فروشی همچنین نشان می دهد که هر دو هدفون برای آیفون ساخته شده اند.

طبق رندرهای فاش شده، جبرا Elite 8 Active در رنگ‌های مشکی و آبی دریایی ارائه می‌شود در حالی که Elite 10 در رنگ‌های مشکی و بژ عرضه می‌شود. باقی مشخصات جبرا Elite 8 Active و Elite 10 همچنان یک راز باقی مانده است. می توانیم انتظار داشته باشیم که این برند در آینده نزدیک هدفون TWS را معرفی کند.

هدفون جبرا Elite 8 Active در راه است

در اخباری مرتبط Jabra پیشتر یک هدفون  بی سیم جدید معرفی کرده که از طراحی باکیفیت و قدرت صدا بالایی برخوردار است. این شرکت در نهایت مدل Elite 4 را معرفی کرد که پیشتر نسل قبلی آن از راه رسید.

این سازنده شناخته شده محصولات صوتی اولین بار Elite 4 را ماه گذشته معرفی کرد و به تازگی یک رونمایی دیگر از آن برای بازارهای آسیایی انجام داد. این مدل جانشین Elite 3 بوده و به عنوان یک مدل سطح پایه از این برند عرضه خواهد شد. دستگاه جدید دارای طراحی سبک وزن برای بهبود راحتی در هنگام گوش دادن به موسیقی طی مدت زمان طولانی تر است. علاوه بر این، Elite 4 همچنین از استاندارد IP55 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار پشتیبانی می کند.

بیشتر بخوانید  هدفون جبرا Elite 4 معرفی شد

جبرا Elite 4 همچنین به درایورهای صوتی 6 میلی متری به همراه 4 میکروفون مجهز شده که به ارائه وضوح تماس بهبود یافته کمک می کند. این میکروفون ها قابلیت حذف نویز فعال (ANC) را نیز فعال می کنند. با یک بار شارژ کامل، Elite 4 می تواند تا 5.5 ساعت و تا 22 ساعت با کیس شارژ با روشن بودن ANC دوام بیاورد. وقتی ANC غیرفعال است، هدفون ها می توانند تا 28 ساعت دوام بیاورند. سایر ویژگی‌های قابل توجه عبارتند از، فناوری اتصال سریع و اتصال سوئیفت برای متصل شدن سریع‌تر با گوشی‌های هوشمند و لپ‌تاپ، بلوتوث چند نقطه‌ای برای جابه‌جایی یکپارچه بین تماس‌ها و برنامه‌ها و پشتیبانی از Qualcomm aptX.

هدفون‌ جدید Jabra Elite 4 در رنگ‌های مختلفی مانند خاکستری تیره، دریایی، یاسی و بژ روشن در دسترس هستند. از 14 آوریل 2023 در آمازون، Flipkart، Croma، Reliance و سایر نمایندگی های مجاز فروش با برچسب قیمت 9999 روپیه فروخته می شود. خریداران همچنین 2 سال گارانتی برای این هدفون بی سیم دریافت خواهند کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رندر هدفون جبرا Elite 8 Active فاش شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *