آیفون اس ای 2022 یک آیفون 8 نسخه 5جی خواهد بود

آیفون اس ای 2022 یک آیفون 8 نسخه 5جی خواهد بود

گفته می شود گوشی هوشمند بعدی اپل یک مدل ارزان قیمت با اتصال 5G است. انتظار می رود این گوشی آیفون SE 2022 نام داشته باشد. دستگاه مورد اشاره جانشین آیفون SE 2020 خواهد بود که به 4G محدود شده است. یک تحلیلگر کمتر شناخته شده اپل ویژگی های این دستگاه را که مدتی است در میان شایعات قرار گرفته، دوباره تکرار می کند.

به گفته دیلن (@dylandkt)، آیفون SE آینده همان چیزی نخواهد بود که او در ژانویه گذشته عنوان کرد. در مقابل، این چیزی جز ارتقاء مشخصات نسل فعلی آیفون SE 2020 نخواهد بود. او می گوید که آیفون SE جدید از نظر طراحی مشابه مدل موجود در حال حاضر خواهد بود. با این حال، مشخصات بهتر و پشتیبانی از شبکه 5G وارد بازار خواهد شد.

به طور خلاصه، آیفون SE 2022 شبیه آیفون 8 خواهد بود، اما از لحاظ داخلی دارای ارتقاءهایی است. گفته می شود که این آیفون احتمالا آخرین آیفونی خواهد بود که دکمه هوم تعبیه شده در تاچ آی دی را دارد.

تقریباً یک سال پیش، همین شخص اظهار داشت که آیفون SE در سال 2022 عرضه می شود، طراحی مشابه آیفون 11 خواهد داشت، اما صفحه نمایش کوچکتری دارد. وی اضافه کرد که این گوشی مانند آی‌پد ایر نسل چهارم، حسگر اثرانگشت خود را روی کلید پاور خواهد داشت. اکنون او می گوید که یک آیفون SE با مشخصات ذکر شده در سال 2024 معرفی خواهد شد.

با این حال، با وجود طراحی قدیمی، آیفون SE 2022 طبق گزارش ها، بیش از یک میلیارد کاربر اندرویدی را به اکوسیستم اپل خواهد برد. با این تفاسیر سال 2022 آیفون اس ای خاصی را شاهد نخواهیم بود و باید تا 2024 منتظر ماند و مشخص شود آیا اپل چنین گوشی خاصی را معرفی می کند یا خیر.

تحلیلگران مختلفی درباره گوشی آینده اپل اظهار نظر می کنند اما نمی توان جزئیات دقیقی را فاش کرد. اپل همیشه نسبت به سایر رقبا طراحی و مشخصات کلیدی عقب تری را ارائه می‌دهد، هر چند محصولات آن محبوبیت بسیاری داشته و توانستند طرفداران کافی جذب کنند.

اطلاعات دقیقی از نسل بعدی آیفون اس ای نداریم و نمی دانیم چه طراحی و مشخصاتی به همراه دارد. اما انتظار داریم از پردازنده A15 بایونیک آیفون 13 قدرت گیرد و در این بین باید یک گوشی قدرتمند تلقی شود. به هر حال برند کوپرتینویی سعی دارد محصولی را ارائه دهد که ویژگی های برجسته را در اختیار مخاطب می گذارد.

بیشتر بخوانید  اپل برنامه ایجاد فیلم Clips را با AR Spaces به روز می کند

پیش بینی شده آیفون اس ای جدید بهار امسال از راه برسد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آیفون اس ای 2022 یک آیفون 8 نسخه 5جی خواهد بود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *