سامسونگ دیسپلی نمایشگرهای نسل جدیدی را به نمایش گذاشت

سامسونگ دیسپلی نمایشگرهای نسل جدیدی را به نمایش گذاشت

سامسونگ دیسپلی در واقع شاخه تولیدکننده صفحه نمایش سامسونگ بوده و در واقع زیرمجموعه شرکت مادر یعنی سامسونگ محسوب می شود. این شرکت به تازگی چندین مدل جدید از نمایشگرهای خود را معرفی کرده که انتظار داریم در گوشی های آینده شاهد باشیم.

گفتنیست که این نمایشگرها همگی تاشو هستند اما ساختار متفاوت از هم دارند. پنل S-Foldable OLED می تواند دو بار تا شود ، که به شما امکان می دهد در حالت تا خور مانند تلفن هوشمند یا هنگام باز شدن 7.2 اینچ مانند تبلت استفاده شود. Nikkei Asia در ماه مارس گزارش داد که سامسونگ در حال کار بر روی یک تلفن دو برابر است و ممکن است این گوشی در اواخر سال جاری به بازار عرضه شود.

صفحه OLED کشویی را می توان به صورت افقی خارج کرد و نیازی به چین خوردگی ندارد. با فشار یک دکمه می توانید صفحه را چندین میلی متر برای چند کار و مصرف رسانه گسترش دهید.

سامسونگ همچنین یک نمایشگر تاشو 17 اینچی را به نمایش گذاشته است که تا حدی شبیه Microsoft Surface Neo و Lenovo ThinkPad X1 Fold است. اندازه صفحه نمایش تاشو نشان می دهد که سامسونگ ممکن است به قرص های تاشو نگاه کند. ماه گذشته GizmoChina ادعا کرد که سامسونگ در حال تولید یک تبلت سه برابر است که می تواند از Q1 2022 آغاز به کار کند.

سامسونگ نمونه اولیه نمایشگر خود را معرفی کرد که توانایی آغاز دوره ای از لپ تاپ های بدون حاشیه را دارد. صفحه نمایش با یک دوربین جلو یکپارچه و حداقل حاشیه برای حداکثر صفحه نمایش مجهز شده است.

در نوامبر 202 ، Samsung Display طرح هایی را در وبلاگ خود منتشر کرد که نشان دهنده دستگاهی با صفحه نمایش سه برابر و دستگاهی با صفحه نمایش قابل چرخش است. این شرکت در ژانویه 2021 تأیید کرد که در حال توسعه نمایشگرهای قابل جمع شدن و کشویی در سال جاری است.
منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مزایای تلویزیون‌های QLED سامسونگ زیر ذره بین

نظرات در مورد : سامسونگ دیسپلی نمایشگرهای نسل جدیدی را به نمایش گذاشت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *