انتشار اطلاعاتی از گوشی سونی Xperia 1 V

انتشار اطلاعاتی از گوشی سونی Xperia 1 V

شایعاتی در مورد Sony Xperia 1 V منتشر شده است و یک مدل مرموز با شماره مدل XQ-DQ72 در Geekbench شناسایی شد. ماه گذشته، مدل دیگری در Geekbench با شماره مدل XQ-DT72 ظاهر شد که 12 گیگابایت رم را نشان می داد. طبق گزارشات Sumahodigest و Reddit، این مدل جدید XQ-DQ72 احتمالاً یک مدل رده بالا است که به چیپست اسنپدراگون 8 Gen2 و 16 گیگابایت رم مجهز است.

اگر نمرات بنچمارک فاش شده دقیق باشد، XQ-DQ72 می تواند پیشرفت قابل توجهی نسبت به مدل قبلی خود، Xperia 5 IV، که تنها 8 گیگابایت رم داشت، باشد. با این حال، در مورد اینکه این دستگاه جدید به کدام مدل Xperia تعلق دارد، سردرگمی وجود دارد، زیرا ارتقاء حافظه آنقدر مهم به نظر می رسد که صرفاً جانشینی برای Xperia 5 IV باشد.

برخی از کارشناسان حدس می زنند که XQ-DQ72 می تواند Xperia 1 V باشد، در حالی که برخی دیگر معتقدند ممکن است یک نسخه ویژه یا نسخه بازی از Xperia 1 V یا حتی یک دستگاه کاملاً جدید باشد. ماه گذشته یک عکس زنده ادعایی از Xperia 1 V به بیرون درز کرد که پنل پشتی و دوربین Periscope Zoom را فاش کرد.

Xperia 1 IV در ماه ژوئن در چین عرضه شد و در ماه سپتامبر در بازار ایالات متحده در دسترس قرار گرفت. به طور مشابه، Xperia 1 III نیز بیش از دو ماه و نیم طول کشید تا از چین به ایالات متحده و بریتانیا راه یابد. با این حال، یک منبع داخلی گزارش می دهد که سونی در مرحله آزمایش Xperia 1 V پیشرفت می کند و در حال حاضر دو ماه از برنامه قبلی خود در سال 2022 جلوتر است. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، ممکن است این گوشی در اوایل آوریل 2023 عرضه شود. این پیشرفت می‌تواند به این معنا باشد که طرفداران خط Xperia در خارج از چین ممکن است شاهد عرضه Xperia 1 V در ایالات متحده، بریتانیا و سایر کشورها در ماه ژوئن، در انتظار شرایط مساعد، باشند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ایربادز جدید سونی WF-C700N در راه است

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از گوشی سونی Xperia 1 V

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *