سامسونگ دومین آپدیت را برای گلکسی واچ 5 منتشر می کند

سامسونگ دومین آپدیت را برای گلکسی واچ 5 منتشر می کند

جدیدترین گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو سامسونگ دومین آپدیت نرم افزاری خود را در یک ماه آینده دریافت می کنند. این پس از انتشار آنها در اوت 2022 انجام می شود و به روز رسانی ها باعث بهبود پایداری دستگاه ها می شود.

Galaxy Watch5 و Galaxy Watch5 Pro جانشین Galaxy Watch4 و Galaxy Watch4 Classic هستند. آنها به رابط کاربری One UI Watch مجهز گشته و اولین مدل هایی هستند که با Wear OS 3.5 از راه رسیدند. ارائه دو به‌روزرسانی پشت سر هم برای ساعت‌های هوشمند جدید گلکسی می‌تواند به مشکلات ذاتی پس از عرضه آنها اشاره کند.

هر دو مدل به همان سرعتی که قبل از راه اندازی مشخص شده بود شارژ نمی شوند و کمی ضخیم تر از حد انتظار بودند. یکی دیگر از مشکلات مشاهده شده، بند اسپرت D-Buckle بود که همراه با مدل پرو ارائه می‌شود و باعث ایجاد مشکلاتی در برخی از لپ‌تاپ‌ها می‌شود. عرضه به‌روزرسانی‌ها نشان‌دهنده واکنش سامسونگ برای رفع برخی از کاستی‌های مشاهده‌شده در ساعت‌های هوشمند جدید گلکسی است. SM-R900 (Galaxy Watch5) و SM-R925 (نسخه LTE Galaxy Watch5 Pro) از آخرین به روز رسانی بهره مند خواهند شد.

به‌روزرسانی جدید با R9xx0XXU1AVH6 همراه شده است و در حال عرضه متوالی در سراسر مناطق است. از این لحظه، به‌روزرسانی فقط در آمریکای شمالی در دسترس است. ما انتظار داریم سامسونگ در مدت کوتاهی عرضه را برای پوشش سایر قاره ها افزایش دهد. به گفته سامسونگ، این به‌روزرسانی، مجموعه وصله‌های امنیتی ژوئیه 2022 را برای دستگاه‌ها حفظ می‌کند.

به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری جدید برای Galaxy Watch5 و Watch5 Pro، ثبات و قابلیت اطمینان کلی سیستم را افزایش می‌دهد. همچنین کدهای تثبیت کننده جدیدی را برای عملیات ساعت اعمال می کند اما هیچ ویژگی جدیدی در آخرین به روز رسانی گنجانده نشده است. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا شرکت سامسونگ آپدیت را ارائه دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اندروید 13 برای گوشی Galaxy A04 منتشر شد

نظرات در مورد : سامسونگ دومین آپدیت را برای گلکسی واچ 5 منتشر می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *