سامسونگ در گلکسی اس 25 از باتری خودروهای الکتریکی استفاده می کند

سامسونگ در گلکسی اس 25 از باتری خودروهای الکتریکی استفاده می کند

بسیاری از علاقه مندان به گوشی های هوشمند نام مادربرد پشته ای را شنیده اند. اکنون، باتری انباشته ظاهراً به آن ملحق می شود. دومی به این دلیل نامیده می‌شود که اجزای اصلی آن را (مانند آند، کاتد و جداکننده) بیشتر شبیه یک ساندویچ در کنار هم قرار می گیرند، نه اینکه قبل از قرار گرفتن در محفظه سنتی به سبک “کیسه ای” طبق معمول به هم بپیچند.

اولین مدل به تکنیک تولید با افزایش چگالی انرژی مرتبط است، به همین دلیل بوده که بخش SDI سامسونگ با 2 شرکت چینی همکاری کرده تا باتری های “Gen 5” خود را روی هم بسازند.

این باتری‌ها در واقع برای خودروهای الکتریکی در نظر گرفته شده‌اند، با این حال، ظاهراً برای سامسونگ آنقدر خوب کار می‌کنند که اکنون گفته می‌شود برای استفاده در دستگاه‌هایی که ممکن است بعد از گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار فعلی Galaxy S23 از راه برسند.

نسل بعدی «باتری گوشی هوشمند انباشته» با تراکم 10 درصد یا بیشتر از نسل قبلی خود عرضه خواهد شد. در اخباری مرتبط لی جائه یونگ، رئیس سامسونگ، ظاهراً قصد دارد ماه آینده با مدیران اجرایی گوگل، اپل، آمازون و مایکروسافت دیدار کند. به گفته رسانه های کره ای، این دیدارها بخشی از تور تجاری سه هفته ای آتی لی به آمریکا خواهد بود. این تور می تواند از اوایل این هفته آغاز شود و در هفته دوم ماه می به پایان برسد.

سفر کاری طولانی لی به ایالات متحده شامل چندین نشست و کنفرانس در بخش‌های مختلف کشور خواهد بود. او تور را با یک میزگرد تجاری از یک ماموریت اقتصادی برای “مذاکرات بین دولتی مربوط به قانون حمایت از نیمه هادی ایالات متحده” آغاز خواهد کرد. رئیس سامسونگ مقامات دولت ایالات متحده را از وضعیت فعلی نیمه هادی و چشم انداز این شرکت مطلع خواهد کرد.

پس از آن جلسه، لی قصد دارد از شرکای صنعتی مختلف خود در ایالات متحده بازدید کند. در هفته اول ماه می، رئیس سامسونگ از ورایزون و سایر شرکت‌های مخابراتی ایالات متحده بازدید می‌کند تا درباره استراتژی‌های تجاری بحثی داشته باشد. این شرکت کره ای حضور پررنگی در تجارت تجهیزات مخابراتی دارد. در سال 2020 قرارداد تامین 6.6 میلیارد دلاری با Verizon امضا کرد. این شرکت همچنین در حال مذاکره با T-Mobile برای یک فرصت تجاری مشابه است.

بیشتر بخوانید  تبلت 10.5 اینچی سامسونگ

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سامسونگ در گلکسی اس 25 از باتری خودروهای الکتریکی استفاده می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *