ساعت Watch Harry Potter Limited Edition وان پلاس معرفی شد

ساعت Watch Harry Potter Limited Edition وان پلاس معرفی شد

شرکت وان پلاس همانطور که انتظار داشتیم به تازگی ساعت Watch Harry Potter Limited Edition وان پلاس را معرفی کرد. مدلی که دارای تم این فیلم بوده و برای دوستداران آن بسیار جذابیت خواهد داشت.

طرفداران هری پاتر اکنون می توانند نسخه محدود وان پلاس واچ را به مجموعه خود اضافه کنند. OnePlus Watch Harry Potter Limited Edition شامل محتوای Gryffindor ، Slytherin ، Hufflepuff و Ravenclaw به همراه خود لوگوی هاگوارتز است.

OnePlus مدتی است که OnePlus Watch را به فروش می رساند ، که وقتی آن را بررسی کردیم ، ما را تحت تأثیر قرار نداد. اکنون ، این شرکت یک مدل هری پاتر نسخه محدود را برای طرفداران هندی خود نشان داده است. همانطور که عکس ها و فیلم زیر نشان می دهد ، نسخه هری پاتر دارای بدنه ای از رنگ طلایی روشن و بند ساعت چرم مصنوعی است.

ساعت Watch Harry Potter Limited Edition وان پلاس معرفی شد

علاوه بر این ، OnePlus دارای صفحه های ساعت زیادی است که فقط در نسخه هری پاتر در دسترس خواهند بود. جای تعجب نیست که این صفحات ساعت نمایانگر هاگوارتز و خانه های آن ، از جمله اسلیترین است. وان پلاس حتی به بوت و شارژ انیمیشن های خود نیز یک حرکت هری پاتر داده است و با اشاره به چوب دستی برای دومی حرکت می کند.

علاوه بر این ، OnePlus نمادی از Diagon Alley با بسته بندی ساعت هوشمند دارد ، که توسط یک دیوار تقسیم شده به دو نشان داده شده است. با این حال ، OnePlus نسخه محدود را به سخت افزار جدیدی مجهز نکرده است. از این رو ، نسخه محدود هری پاتر شامل یک صفحه نمایش 1.39 اینچی AMOLED ، یک سنسور SpO2 و یک باتری است که می تواند بین شارژ تا 14 روز دوام بیاورد.

نسخه محدود Watch OnePlus Harry Potter در هند با قیمت 16،999 INR (227 دلار آمریکا) در دسترس است. هنوز مشخص نیست که آیا وان پلاس قصد دارد مدل محدود آن را به صورت جهانی عرضه کند یا خیر.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر رندر گوشی OnePlus 12R

نظرات در مورد : ساعت Watch Harry Potter Limited Edition وان پلاس معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *