آشکار شدن طراحی گوشی iQOO 10 Pro

آشکار شدن طراحی گوشی iQOO 10 Pro

در اوایل این هفته، iQOO اعلام کرد که به زودی سری iQOO 10 را با تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 عرضه خواهد کرد.  چند روز قبل، این شرکت اعلام کرد که سری iQOO 10 قرار است 19 جولای در چین معرفی شود و در عین حال نگاهی اجمالی به یکی از گوشی های هوشمند در این سری می کند، که اکنون می دانیم iQOO 10 Pro است زیرا این شرکت به حذف آن پرداخت.

ویدئویی در حساب کاربری Weibo آیکیو منتشر شده که اطلاعات کلیدی iQOO 10 Pro را هم لو می دهد. این کلیپ مدل‌های مشکی iQOO 10 Pro و BMW Legend Edition را به ما نشان می‌دهد که هر دو دارای طراحی دوگانه هستند، قسمت بالایی اطراف ماژول دوربین دارای طراحی کولار مانند و قسمت پایین دارای روکش چرمی است. iQOO 10 Pro دارای ساختار فلزی بوده و مدل BMW دارای دکمه روشن/خاموش آبی رنگی است که با تم BMW Motorsport مطابقت دارد. همچنین می‌توانید ببینید که این گوشی هوشمند دارای یک پورت USB-C در پایین است که توسط یک شبکه بلندگو، میکروفون و یک شیار سیم‌کارت محاصره شد.

پس از بررسی دقیق، می توانید متوجه شوید که صفحه منحنی دارای یک حفره دوربین در مرکز بوده و همچنین فاش شده دوربین زوم 40 برابری و تراشه تصویر V1+ دارد. گذشته از آن باید به شارژ سیمی 200 واتی و  شارژ سیمی 120 واتی مدل استاندارد پرداخت. ناگفته نماند که چیپست دیمنسیتی 9000 پلاس هم تدارک دیده شد. در سوی دیگر باید منتظر ماند تا اطلاعات تکمیلی ارائه گردد.

در اخباری مرتبط شرکت آیکیو در دسامبر سال گذشته از مدل U5 رونمایی کرد و سپس ماه مارس بود که شاهد رونمایی نسخه U5x بودیم. اکنون این شرکت عضو جدیدی به سری U5 خود اضافه کرده که iQOO U5e نام دارد. باید بیان داشت که این مدل فقط یک ویوو Y33e ریبرند شده بود که وارد بازار چین هم خواهد شد. آیکیو U5e از تراشه Dimensity 700 مدیاتک قدرت گرفته و به سیستم عامل OriginOS Ocean مبتنی بر اندروید 12 مجهز است. حداکثر 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد که از طریق کارت microSD تا 1 ترابایت قابل ارتقا است.

بیشتر بخوانید  گوشی Z6 Pro SE آیکیو بزودی معرفی می شود

iQOO U5e دارای نمایشگر ال سی دی 6.51 اینچی 60 هرتزی HD+ با طراحی ناچ بوده که دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی درون آن تعبیه شد. این دستگاه در عقب یک حسگر اصلی 13 مگاپیکسلی و یک حسگر ماکرو 2 مگاپیکسلی با فلاش LED دارد. U5e یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد که از طریق درگاه USB-C با سرعت شارژ 18 واتی شارژ می شود. باقی ویژگی‌های برجسته iQOO U5e شامل حسگر اثر انگشت، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و اتصال 5G است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آشکار شدن طراحی گوشی iQOO 10 Pro

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *