گوشی Redmi K50 Gaming Edition و کسب تاییدیه 3C

گوشی Redmi K50 Gaming Edition و کسب تاییدیه 3C

انتظار می‌رود که برند مستقل ردمی شیائومی به زودی سری Redmi K50 را همراه با یک نسخه Gaming Edition، عرضه کند. Redmi K50 Gaming Edition به تازگی توسط پایگاه داده 3C چین تاییدیه دریافت کرده و انتظار داریم به سرعت شارژ بالایی مجهز باشد.

گواهی 3C نشان می دهد که دستگاه با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی عرضه می شود. آداپتور برق دارای شماره مدل 21121210C است. طبق معمول، لیست 3C هیچ جزئیات دیگری را در مورد دستگاه فاش نمی کند. با این حال، Digital Chat Station در پایگاه ویبو فاش کرده که دستگاه دارای فناوری شارژ سریع 120 واتی خواهد بود.

منبع اطلاعاتی همچنین فاش کرد که گوشی هوشمند گیمینگ پرچمدار احتمالاً از چیپست مدیاتک Dimensity 9000 بهره می برد که تحت فرآیند 4 نانومتری TSMC و معماری Armv9 توسعه یافته است. این چیپست دارای هسته بزرگ Cortex-X2 با عملکرد بالا است. این تراشه از یک پردازنده سیگنال تصویر 18 بیتی HDR-ISP استفاده می‌کند که سه دوربین را قادر می‌سازد همزمان با مصرف انرژی کم، ویدیوهای HDR ضبط کنند.

Redmi K50 Gaming Edition، همانطور که از نامش پیداست، بر عملکرد بهینه سازی بازی متمرکز خواهد بود. انتظار می رود این دستگاه از یک نمایشگر حفره دار با پوشش شیشه محافظت شده توسط یک لایه شیشه Corning Gorilla Victus استفاده کند. از نظر طراحی، انتظار می‌رود این گوشی شبیه به نسخه گیمینگ Redmi K40 باشد و دو دکمه پاپ‌آپ در قسمت جانبی داشته باشد. علاوه بر این، انتظار می رود این دستگاه با رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 راهی بازار شود.

در اخباری مرتبط طبقه گفته های افشاگر، سری Redmi K50 سال 2022 از راه می رسند. پیش بینی می شود که تا پایان فوریه به چین برسد. بر اساس گزارش ها، این گوشی چندین مدل خواهد داشت که با توجه به انواع مختلف سری Redmi K40 کاملاً واضح است. طبق گزارشات، این گوشی با چهار چیپست مختلف عرضه خواهد شد: کوالکام Snapdragon 8 Gen 1، Snapdragon 870، MediaTek Dimensity 7000 و Dimensity 9000.

افشای اطلاعات قبلی نشان داد که گوشی های سری K50 به همراه MIUI 13 عرضه می شوند. با توجه به اینکه معرفی در فوریه انجام می شود، دیگر جای تعجب نیست زیرا MIUI 13 خود در این ماه معرفی می شود. اکنون باید دید که آیا با MIUI مبتنی بر اندروید 12 عرضه می شود یا MIUI مبتنی بر اندروید 11.

بیشتر بخوانید  Redmi K50 شیائومی به فناوری شارژ 100 واتی مجهز می شود

با این وجود، هنوز زمان زیادی تا هنگامی که دستگاه را به طور رسمی در بازار ببینیم، باقی مانده است. در حال حاضر، به لطف افشاگرها و گواهینامه ها، چند مشخصات گوشی لو رفت. Redmi K50 به اسم رمز Matisse و Rubens شناخته شده که ممکن است به عنوان دو مدل با چیپ مجهز به Dimensity 9000 باشد.

ردمی K50 گیمینگ نیز با نام Matisse و چیپ Dimensity 9000 دارای صفحه نمایش با نرخ نوسازی 120 هرتز یا 144 هرتز خواهد بود. گفته می شود که این صفحه نمایش OLED است که برای امنیت بیشتر به یک اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش مجهز می شود. انتظار می رود که این گوشی دارای یک سیستم دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی باشد و با توجه به اینکه یک گوشی گیمینگ خواهد بود، ممکن است مکانیزم خنک کننده ای هم در آن به کار گرفته شود. این دستگاه را شاید بتوان مدل Redmi K50 Gaming Pro نامید.

علاوه بر این، انتظار می‌رود گوشی با اسم رمز Rubens مدل Redmi K50 Gaming Standard باشد که پردازنده Dimensity 7000 در آن تعبیه می شود. ممکن است دارای یک سیستم دوربین سه‌گانه 64 مگاپیکسلی و به دنبال مکانیزم خنک‌کننده مشابه Matisse باشد.

جزئیات مربوط به مدل های K50 مجهز به اسنپدراگون 870 و اسنپدراگون 8 نسل 1 هنوز مشخص نشده است. هنگامی که اطلاعات بیشتری در مورد آن فاش شد گزارشی در اختیار قرار می‌دهیم.

منبع

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی Redmi K50 Gaming Edition و کسب تاییدیه 3C

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *