ساعت Watch GT Runner هوآوی شیک و با عمر باتری طولانی

ساعت Watch GT Runner هوآوی شیک و با عمر باتری طولانی

هواوی امروز یک رویداد رونمایی برگزار کرد که در آن تعدادی از محصولات جدید را معرفی نمود. یکی از آنها ساعت هوآوی Watch GT Runner است. این ساعت هوشمند طراحی شیکی دارد و همانطور که از نامش پیداست، برای ورزشکاران تدارک دیده شد.

می توان گفت Watch GT Runner به طور خاص از طراحی بهینه و زیبایی بهره می برد. بدنه شیک ساعت از یک قاب فیبر کامپوزیت با استحکام بالا ساخته شده تا یک قاب محکم، نازک و مقاوم در برابر سایش باشد. این ساعت همچنین از جلوه ظاهری اسپرت هم برخوردار است.

ساعت Watch GT Runner دارای بدنه سبک وزنی است که تنها 38.5 گرم وزن دارد. همچنین دارای بند سیلیکونی آنتی باکتریال بوده، بنابراین نگران باکتری های تولید شده توسط عرق و لکه ها در طول تمرینات ورزشی نخواهید بود.

GT Runner همچنین دارای یک رابط کاربری طراحی شده ویژه برای دوندگان است که داده های حرفه ای مختلف از تعداد تمرین تا شاخص دویدن را دربرمی گیرد. پارامترهای دیگری که در زمان واقعی قابل دسترسی هستند عبارتند از زمان ضربان قلب، ارتفاع و آب و هوا.

ساعت Watch GT Runner هوآوی شیک و با عمر باتری طولانی

 

Watch GT Runner دارای صفحه نمایش AMOLED دایره ای 1.43 اینچی با پشتیبانی از لمس تمام صفحه است. این ساعت تحت سیستم عامل HarmonyOS بوده که از انواع برنامه‌های شخص ثالث مانند Kugou Music، Himalayas، AutoNavi Maps، Air Travel و غیره پشتیبانی می‌کند و تقریباً برای کاربری روزمره طراحی شد.

شاید بزرگترین نکته برجسته Watch GT Runner عملکرد موقعیت یابی باشد. گفته می شود که این ساعت دارای اولین طرح ثبت اختراع صنعت از آنتن خارجی مخفی شناور برخوردار است. این طراحی آنتن موقعیت یابی که در بدنه فیبرپلیمری پنهان شده اثر سیگنال تا حد زیادی افزایش می یابد و عملکرد آنتن در مقایسه با طراحی سنتی 135٪ بهبود می یابد. این ساعت دارای قابلیت پشتیبانی از GPS، Beidou، GLONASS، GALILEO و QZSS هم است.

از نظر عمر باتری، Watch GT Runner می تواند تا 14 روز فعال باقی بماند. در کاربری سنگین نیز تا 7 روزی دوام خواهد داشت. ساعت Watch GT Runner از شارژ بی سیم پشتیبانی می‌کند. همراه با شارژر عرضه می شود و همچنین می توان آن را از طریق قابلیت شارژ معکوس گوشی های هوآوی شارژ کرد.

بیشتر بخوانید  HarmonyOS 3.1 هوآوی آوریل از راه می رسد

در مورد قیمت، Watch GT Runner با قیمت 2188 یوان (~ 343 دلار) به فروش می رسد. تاریخ پیش فروش 17 نوامبر بوده و از 26 نوامبر راهی بازار چین و برخی نقاط دیگر خواهد شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ساعت Watch GT Runner هوآوی شیک و با عمر باتری طولانی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *