اپل iMac 2021 در 5 رنگ راهی بازار خواهد شد

چندین گزارش در مورد دستگاه های آینده اپل گزارش شده است و مردم انتظار دارند نسل بعدی دستگاه های مک را تغییر دهند زیرا این شرکت شروع به تغییر مسیر از اینتل به Apple Silicon مستقر در ARM خود کرده است.

در آخرین تحولات ، گزارشی از Jon Prosser ادعا کرده است که مدل های آتی iMac 2021 در پنج گزینه رنگی – نقره ای ، خاکستری فضایی ، سبز ، آبی آسمانی و گل رز طلایی ارائه می شود. اینها همان رنگهایی هستند که اپل برای نسل چهارم آیپد ایر ارائه می دهد.

نه تنها این ، او همچنین رندر گزینه های جدید رنگ را به اشتراک گذاشته است و نشان می دهد که iMac طراحی شده از پشت چگونه به نظر می رسد. لازم به ذکر است که ارائه ها کاملاً حدس و گمان می کنند تا گزینه‌های رنگی را به نمایش بگذارند زیرا هنوز طراحی جدید به بیرون درز نکرده است.

رنگ های متنوع برای اپل iMac 2021

Jon Prosser معتقد است که اپل با گزینه های رنگی متعدد برای iMac آینده ، قصد دارد از دلتنگی ‌iMac اصلی استفاده کند ، که در انتخاب رنگ های شاخصی مانند آهک ، توت فرنگی ، بلوبری ، انگور و نارنگی وجود دارد. انتظار می رود iMac های دوباره طراحی شده حاشیه های باریک تری داشته باشند و از جدیدترین تراشه های اپل سیلیکون ، احتمالاً چیپست M1 ارتقا یافته یا کاملاً جدید مجهز شوند. در حالی که این دستگاه باید امسال رسمی شود ، هنوز جدول زمانی دقیق برای آن مشخص نیست.

همچنین اطلاعات جدیدی برای دستگاه جدید Mac Pro در دسترس است. Jon Prosser ، در توصیف طراحی دستگاه ، می گوید که به نظر می رسد “سه تا چهار Mac Minis روی هم چیده شده اند.” وی همچنین رندری از ظاهر جدید را ارائه داده است.

انتظار می رود دستگاه با یک واحد محاسبه در پایین و یک گرماگیر بزرگ در بالا عرضه شود. در ابتدا انتظار می رفت که تا پایان سال 2022 راه اندازی شود اما به زودی ، احتمالاً در اواخر سال جاری ، می تواند راه اندازی شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ویژگی های پنهان ios 9 [بخش دوم]

نظرات در مورد : اپل iMac 2021 در 5 رنگ راهی بازار خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *