ساعت Realme Watch 3 راهی بازار اروپا شد

ساعت Realme Watch 3 راهی بازار اروپا شد

Realme Watch 3 با صفحه نمایش بزرگ و ویژگی های نظارت بر سلامت اکنون در اروپا در دسترس است. ساعت هوشمند دارای طراحی ساده با یک دکمه فیزیکی است و بیش از 110 حالت ورزشی را ارائه می دهد.

Realme Watch 3 دارای صفحه نمایش 1.8 اینچی بوده و حدود دو ماه پس از رونمایی در هند به اروپا می رسد. وزن آن 54 گرم بوده و با سیستم عامل اختصاصی Realme کار می کند. بیش از 100 واچ فیس دارد و در رنگ خاکستری موجود است. این ساعت هوشمند دارای قابلیت نظارت 24 ساعته ضربان قلب و نظارت بر اکسیژن خون (SpO2) است.

هنگامی که Realme Watch 3 با گوشی هوشمند متصل می شود، می تواند در محدوده تماس بگیرد یا تماس برقرار کند. دارای صفحه شماره گیری داخلی، لیست مخاطبین همگام سازی شده و میکروفون است که امکان برقراری تماس های تلفنی را از دستگاه فراهم می کند. اما به دلیل عدم وجود مودم LTE از اتصال مستقیم به شبکه های سلولی پشتیبانی نمی کند.

صفحه نمایش بزرگ Realme Watch 3 بیش از 500 نیت روشنایی و وضوح 240 در 286 پیکسل را ارائه می دهد. این محصول ریلمی در اروپا 69.99 یورو (70 دلار) قیمت دارد و می توانید آن را مستقیماً از وب سایت Realme خریداری کنید. همچنین می توان آن را از طریق پلتفرم های عمده خرده فروشی در اروپا مانند آمازون به دست آورد. هنگام خرید از وب سایت Realme، محموله ها به کشورهای بنلوکس (بلژیک، هلند و لوکزامبورگ)، پرتغال و آلمان محدود می شود. مشخص نیست که آیا ریلمی متعاقباً گزینه رنگ مشکی ساعت هوشمند را در دسترس خواهد داشت یا خیر.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آشکار شدن تاریخ رونمایی سری ریلمی 12

نظرات در مورد : ساعت Realme Watch 3 راهی بازار اروپا شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *