جدید ترین ویژگی های ویندوز 10

ویندوز 10

غول تکنولوژی یعنی شرکت مایکروسافت مدتی است که به روز رسانی جدید ویندوز 10 فول کریاتور را به بازار عرضه کرده است ما در این بخش میخواهیم یکی از جدید ترین ویژگی این ویندوز را برای شما عزیزان مورد بررسی قرار بدهیم پس با ما همراه باشید.به روز رسانی جدید و کامل فول کریاتور ویندوز ده برای مدتی است که به عرضه ی عموم گذاشته شده است، آخرین نسخه ی از سیستم عامل پی سی مایکروسافت در حال حاضر از ویژگی های جدید از قبیل اپلیکیشن ها و نرم افزار های سه بعدی میزبانی می کند. اما ممکن است برای شما این سوال پیش بیاید که آیا این ویژگی های جدید ویندوز ده ارزش آن را دارد که بخواهید سیستم عامل خودتان را برای آن به روز کنید؟

ویندوز 10شما عزیزان می توانید به راحتی این به روز رسانی جدید سیستم عامل پی سی را دانلود و نصب کنید اما پیشنهاد ما این است که صبر کنید تا به روز رسانی برای کامپیوتر شخصی تان ارسال شود و نکته ی خیلی مهمی که در این جا باید به آن توجه کنید این است که قبل از به روز رسانی این سیستم عامل در قدم اول از فایل ها و اطلاعات شخصی خود یک بک آپ تهیه کنید.

شرکت محبوب و معروف مایکروسافت آین بار در ورژن فول کریاتور ویندوز ده با اپلیکیشن people که یک اپلیکیشن جذاب پیام رسانی است، عرضه کرده است. این افزونه ی جدید و جذاب که در نوار وظیفه یا همانtask bar قرار دارد و به کاربران این امکان را می دهد تا از طریق ایمیل و حساب کاربری اسکایپ خود با دیگران ارتباط بر قرار کنید که برای فعال سازی این امکان تنها با کلیک راست بر روی نوار وظیفه و سپس فعال کردن گزینه ی show people button می توانید از این اپلیکیشن بهره ببرید.

ویندوز 10در این آپدیت اصلی و فول کریاتور شرکت مایکروسافت پیش نمایی از ویرایش سه بعدی و مدلینگ سه بعدی را به تصویر کشیده است، حالا این شرکت برنامه ی سه بعدی خود را در قالب یک پلتفرم واقعیت ترکیبی به سیستم عامل ویندوز ده افزوده است.

همان طور که شما عزیزان هم می دانید این روز ها دستگاه های تعاملی مثل تلفن همراه، کامپیوتر و تلویزیون از اهمیت بسیار بالایی بر خوردار هستند، بر هیمن اساس هم شرکت مایکروسافت برنامه ریزی کرده است که فاصله را حتی بیشتر از یک بل کند تا در حال حاضر دستگاه های دارای سیستم عامل اندروید و آی او اس نیز به کامپیوتر های شخصی و مجهز به سیستم عامل ویندوز ده متصل شوند.

بیشتر بخوانید  آموزش خاموش کردن ویندوز دیفندر( Windows Defender)

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : جدید ترین ویژگی های ویندوز 10

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *