ساعت کودکانه هوآوی Kids Watch 5X معرفی شد

ساعت کودکانه هوآوی Kids Watch 5X معرفی شد

هواوی چند هفته پیش از خانواده ساعت‌های هوشمند هوآوی  Kids Watch 5X خود رونمایی کرد. این ساعت هوشمند همانطور که از نامش پیداست برای کودکان در نظر گرفته شده بود. تعداد کودکانی که از ساعت های هوشمند استفاده می کنند به میزان قابل توجهی افزایش یافته است و در نتیجه بسیاری از برندها شروع به عرضه ساعت های هوشمندی کرده اند که به طور خاص برای کودکان طراحی شده اند. سری هوآوی  Kids Watch 5X که اخیراً راه اندازی شده است یکی از آنهاست و دارای تعدادی ویژگی برای کودکان و همچنین پشتیبانی از کنترل های مناسب والدین است. این سریال به طور رسمی برای فروش در کشور پخش شد.

از امروز، مصرف کنندگان چینی می توانند سری هوآوی  Kids Watch 5X را خریداری کنند. کاربرانی که علاقه مند به خرید ساعت هوشمند هستند، می‌توانند از طریق یکی از فروشگاه‌های رسمی شرکای آنلاین سفارش خود را ثبت کنند یا فقط به نزدیک‌ترین خرده‌فروش مراجعه کنند. قیمت اولیه 1598 یوان (حدود 229 دلار) در حال حاضر برای Kinds Watch 5X اعمال می شود. از سوی دیگر، هوآوی  Kids Watch 5X Pro با قیمت CNY 1998 (حدود 286 دلار) در این کشور در دسترس خواهد بود. مشکی شب، بنفش قطبی، آبی بین ستاره ای و سحابی چهار گزینه رنگی برای ساعتی هستند که در حال حاضر ارائه می شوند.

قابلیت هوآوی Kids Watch 5X Pro برای وارد شدن به حالت مزاحم نشوید هنگامی که صفحه کد بخش سیاه و سفید فعال است یکی از ویژگی های منحصر به فرد آن است. این برای محیط های آموزشی عالی است زیرا دانش آموزان را قادر می سازد بدون وقفه روی کار خود تمرکز کنند. به لطف طراحی قابل جابجایی ساعت، کودکان ممکن است به راحتی با دوستان خود عکس بگیرند یا از دوربین برای بررسی ترجمه کلمات استفاده کنند. مکانیزمی برای نظارت امنیتی سرتاسر نیز بخشی از سری Children’s Watch 5X است که به حفظ محرمانه بودن داده ها و حفظ حریم خصوصی کمک می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی هوشمند هوآوی آنر View 10 به صورت رسمی معرفی شد

نظرات در مورد : ساعت کودکانه هوآوی Kids Watch 5X معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *